2039 beoordelingen

2039 Reviews

Marlinda

Goede webshop, mooie artikelen en goede service. Bestelde item werd snel geleverd

Goede opbouw website, aantrekkelijk vorm gegeven en zeer duidelijke foto’s van de producten. De producten die verkocht worden, zijn in perfecte staat en heel erg mooi.

Koopman

Voor alle medewerkers een fijne vakantie gewenst!

Top service!

Annelies Middelkoop

Twee keer iets besteld en beiden keren zeer tevreden

Snelle verzending/bezorging

De enige webshop die zwempakjes aanbied in kleine maten, maat 56. Zwempakje zit geweldig! Service is goed! Alleen de verzending van DHL ben ik niet over te spreken.

Snelle services

Product zoals op de site is ook product in het echt !

Snel thuis ontvangen !!

Ghijselinck marleen

Ik ben supper tevreden

Cher

Webshop is blijkbaar niet up 2 date. Tot 2 maal toe kom mijn bestelling niet doorgezet worden omdat ze het product niet meer hadden. Bestellen op deze webshop heb ik heel negatiev ervaren

Er werd meegedacht voor een andere mogelijkheid.

Reactie Meetje-pettiskirts.nl:

U had een verjaardag set besteld met levertijd. Helaas hadden wij van de leverancier vernomen dat de rok helaas niet meer leverbaar is. Wij begrijpen dat u dit als vervelend heeft ervaren.
De setjes zijn direct van onze website gehaald. Tevens hadden wij u een korting aangeboden als tegemoetkoming. Nogmaals excuses voor het ongemak. Mvg Meetje

Maiky

Ik heb al 2 x bij jullie besteld en ga het binnenkort weer doen! Super schattige spullen hebben jullie.

Lil

De bestelde jurk is prachtig. Alleen een beetje jammer dat de baleinen van de hoepel goed zichtbaar zijn (had wel een iets dichtere stof overheen gemogen) en dat veel hoeken/punten van het kant aan...

Snelle duidelijke communcicatie! Snelle correcte levering! Prima bedrijf.