2099 beoordelingen

2099 Reviews

sandra paesschesoone

Hele goede service maandag besteld en dinsdag al in huis zeker een aanrader .
mvg

Wendy van eck

Voor mijn dochtertje haar verjaardag een super mooi eenhoorn setje met haar naam besteld. En ik moet zeggen ben er super blij mee. Het is van zeer mooie kwaliteit.

Zeer tevreden van onze aankoop. Snelle levering echt top

fotografie christa nerinckx

Altijd super service en fantastisch mooie kleedjes! altijd al heel erg tevreden geweest, ook van de snelle service!!

service en kwaliteit! ook zeer vriendelijk steeds

Shahira Pesulima

Tweemaal besteld en vrij snel achter elkaar.
Badpakje duurde langer dan beloofd maar kreeg een nette excuus mail. Mooie kwaliteit.
Het pakje dat ik heb besteld was binnen een werkdag...
Tweemaal besteld en vrij snel achter elkaar.
Het pakje dat ik heb besteld was binnen een werkdag binnen. Ook prachtige kwaliteit en fijn dat het hangertje mee werd gezonden! Super blij mee!!!!!

Uniek, zie de (bad)kleding nergens anders

Super goede Service en Kwaliteit!!

Service was goed. Alleen jammer dat het kleding stuk niet paste. Moest het nu terug sturen waardoor ik nu 10 euro aan transfer kosten kwijt was. Daardoor kwam het pakje nu op 35 euro terwijl het 25... Service was goed. Alleen jammer dat het kleding stuk niet paste. Moest het nu terug sturen waardoor ik nu 10 euro aan transfer kosten kwijt was. Daardoor kwam het pakje nu op 35 euro terwijl het 25 euro zou kosten

Reactie Meetje-pettiskirts.nl:

Goedendag, Wat u schrijft is niet correct. U heeft 1 artikel besteld en deze heeft u teruggestuurd. U heeft in uw order 3.95 verzendkosten betaald. Deze ontvangt u terug omdat u de gehele order... Goedendag, Wat u schrijft is niet correct. U heeft 1 artikel besteld en deze heeft u teruggestuurd. U heeft in uw order 3.95 verzendkosten betaald. Deze ontvangt u terug omdat u de gehele order heeft teruggestuurd. Boven de 50 euro zijn de verzendkosten Gratis. U betaald alleen voor het terugsturen. Dit vergoeden wij niet. Dit staat ook in onze voorwaarden voordat u de bestelling plaatst. Hier bent u ook mee akkoord gegaan. Ik snap natuurlijk dat u liever wilt dat alle verzendkosten gratis zijn, maar wij zijn geen heel groot bedrijf en dat is voor ons niet te doen. Tevens zouden wij alle artikelen dan duurder moeten aanbieden op de site en we hebben ervoor gekozen dit niet te doen. De klant heeft namelijk ook de mogelijkheid langs te komen of de bestelling op te halen. Uiteindelijk heeft u dus alleen voor het terugsturen van de order betaald. mvg Meetje Pettiskirts

Vlotte service, alles goed verlopen!!! Top

Aysha

Top!!! En snelle verzending

Product zolas beschreven .... we zijn zeer tevreden

Diana reneerkens

In een woord super bedrijf,mooie kleding