2099 beoordelingen

2099 Reviews

Ik hou van de pettiskirts is mooi, hoewel het na mijn dochterverjaardag kwam, maar de pettiskirts is aardig.

Kahina Aksil

In 1 woord FANTASTISCH!

Eerlijkheid
Vriendelijkheid
Kwaliteit
Snelle service

Reactie Meetje-pettiskirts.nl:

Wat geweldig om te lezen. Dat is toch echt een pluim voor ons bedrijf

Cheyenne van Ernst

Perfect, niks op aan te merken

Kleding is van top kwaliteit

Reactie Meetje-pettiskirts.nl:

Bedankt voor uw beoordeling. Heel fijn om te lezen

Geweldige service

Snel, vriendelijk

Dank U wel, Heel fijn om te lezen

Maghali

Ik ben zo goed geholpen door Meetje-pettiskirts echt een dikke 10+!
Ik ben zo goed geholpen door Meetje-pettiskirts echt een dikke 10+!
Ik moest op het laatste moment nog een outfit hebben voor mijn dochter haar verjaardag. 2 dagen voor haar feest heb ik telefonisch contact gehad met Meetje-pettiskirts en heb mijn situatie uitgelegd en ik ben zo goed geholpen. Meetje-pettiskirts heeft van de kleding die ze op voorraad had foto's etc via whatsapp gestuurd gekeken naar mijn wensen en dezelfde dag nog zijn we eruit gekomen en is hij verzonden, de volgende ochtend had ik het pakketje al binnen! #AMAZING!

Ben overal tevreden mee!!

Goede prijs,super kvalifiteit,snele levering.

Reactie Meetje-pettiskirts.nl:

We zijn enorm blij met uw uitstekende beoordeling. Bedankt voor t invullen en graag tot een volgende keer. mvg team Meetje Pettiskirts

Ik vond vooral alle mailtjes over waar minn bestelling nu was heel fijn. Op tijd geleverd en goede kwaliteit!

Mail

Monique

Makkelijk te bestellen. Uitgebreide vermelding van de verwerking van je order. Mooie kleertjes

Uitgebreide vermelding van de verwerking van je bestelde product.

Sharmakne

Volgende werkdag ons bestelling ontvangen! Super snelle service en heel mooi jurkje!

Super service!

Fantastische service. Voor de verjaardag van mijn dochter een tutu-set besteld in de verkeerde maat. Contact opgenomen maar de juiste maat was niet op voorraad. Er werd meteen gekeken naar een... Fantastische service. Voor de verjaardag van mijn dochter een tutu-set besteld in de verkeerde maat. Contact opgenomen maar de juiste maat was niet op voorraad. Er werd meteen gekeken naar een alternatief, ik kreeg de volgende dag een ander setje in de juiste maat: ruim op tijd voor het verjaardagfeestje šŸ¤—

Klantgericht - Denken mee - Snelle reactietijd - Snelle service