Petra

Hele goede ervaring jurkjes nog mooier in het echt als op de foto. Alleen moest een maat groter en zonder problemen kunnen ruilen .Super mooie jurkjes en goede service.Een aanrader ga vaker... Hele goede ervaring jurkjes nog mooier in het echt als op de foto. Alleen moest een maat groter en zonder problemen kunnen ruilen .Super mooie jurkjes en goede service.Een aanrader ga vaker bestellen hier !!

Mooie kwaliteit en super service

Aimee-Louise

Goede kwaliteit en snelle levering hartstikke bedankt!!!

☆☆☆☆☆

Josephine Van de Walle

Voortreffelijk.. Betrouwbaar..

Als er iets mis loopt.. Zijn ze direct bereid een oplossing te zoeken.. Mooie kledij...

Elke

Heel tevreden over onze bestelling.

In enkele dagen was het al geleverd, ook al werd het kleedje ook nog met de naam bedrukt. Erg tevreden van de snelheid en kwaliteit!

jhagroe

Keurig bedrijf.mooie kinderkleren

zorgvuldig netjes alles op tijd

Van Ginneken

Hele leuke laarsjes en een snelle service 👍

Goede service

Agnes Bus

Goede service

Nette afhandeling en snelle levering.

Warsha Chotkan

Prachtige mickey mouse 1e verjaardag setje besteld. Deze is speciaal gemaakt naar wens. Super blij en uitstekende service.

Service boven verwachting

Carola Bos

Vandaag de bruidsjurkjes binnen gekregen. Ze waren netjes verpakt en de jurken zijn prachtig. We raden Meetje- Pettiskirts zeker aan!

- Vriendelijk
- Goed te bereiken
- Neemt de tijd voor haar klanten
- Denkt mee
- Klantvriendelijk
- Snelle service
- Goede kwaliteit prijs verhouding

Helmien de Jong

Wij hadden een doopjurken besteld voor onze kleindochter ik vond het super goed na de bestelling hadden we contact en alles was prima geregeld

Ik vond het heel prettig dat erna de bestelling nog app contact was over de maat van de jurk en toen de jurk geleverd was heb ik ook een app gestuurd datalek goed gegaan was vond ik heel prettig!!!