Miranda

Ik ben er nu 2 keer geweest voor mijn dochter en beide keren geslaagd. Ze hebben veel keus.

Eigenaresse is een vriendelijke dame en ze neemt de tijd voor de kinderen.

Sharon

Top Service

Snelle service vriendelijk en super mooie kleren

Wilma de reus

Super goed

Kwaliteit/ snel contact / korte lijnen

Manuela

Hele super leuke jurkjes

Goede service goed kwaliteit

Naoual

Top service!

Reageren heel snel en denken echt mee met de klant.

Valerie

Hele mooie kwaliteit Mooier in t echt

Prachtige kwaliteit voor een goede prijs

A.Bus

Goede service,klantvriendelijk.Snelle levering.

Uitstekende kwaliteit en erg mooi.

Febe

Ik bestelde een prachtig badpakje en hoed voor mijn dochter bij deze webshop. Aanvankelijk was er iets mis gelopen bij de leverancier en verliep de communicatie stroef waardoor ik erg lang moest... Ik bestelde een prachtig badpakje en hoed voor mijn dochter bij deze webshop. Aanvankelijk was er iets mis gelopen bij de leverancier en verliep de communicatie stroef waardoor ik erg lang moest wachten. Nadien hebben ze echter contact genomen via whatsapp en dadelijk gekeken wat ze nog meer voor mij konden doen. Ik koos iets gelijkaardigs wat onmiddelijk leverbaar was en kreeg er nog een cadeautje bij voor het lange wachten. Vandaag is het aangekomen en de items zijn echt prachtig en van goede kwaliteit! Bedankt Meetje!

Vriendelijk, goede probleem oplossing

Hester

Bestelling geplaatst en twee dagen later al ontvangen

Snelle verzending

Tamara

Vragen worden vriendelijk en snel beantwoord en de levering is ook erg snel wat natuurlijk super fijn is. De kleur van het lijfje van het balletpakje viel anders uit in het echt dan op de foto's... Vragen worden vriendelijk en snel beantwoord en de levering is ook erg snel wat natuurlijk super fijn is. De kleur van het lijfje van het balletpakje viel anders uit in het echt dan op de foto's online (wat ik zelf niet heel mooi vond) maar ze hebben dit meteen opgepakt en netjes opgelost door foto's te sturen en een ander pakje die ik uiteindelijk uitgekozen heb op te sturen. Super service zo.

Reageren snel en netjes
Ruiling wordt netjes opgelost