Heesbeen

Jurkje besteld voor een cakesmash, snelle levering en goed bereikbaar! Leuk product..

Heel leuk jurkje

Charlotte Noë

Super bediening!Alles werd direct geleverd!
Mooie producten,prijs, kwaliteit!?

Ik ben heel blij met mijn bestelling. Geen vraag is teveel.
Een unieke jurk. Nog nergens anders gezien.

Top service. Heel aardig personeel

S.Leenen

Mooi product (Valentijnsjurkje), alleen schiet het bedrijf gelijk in de verdediging wanneer je te laat (een dag voor Valentijnsdag) het pakketje controleerd en dan vlekken erpp constateert. Het...

Snelle reactie en levering

Reactie Meetje-pettiskirts.nl:

Goedendag, U heeft uw op 8 februari ontvangen en op 13 februari heeft u ons aangegeven dat er in de hals 3 vlekken zitten. Op de foto is duidelijk te zien dat dit vinger vlekken zijn en oranje van chips oid. Naar onze mening is de jurk met 3 vingers vastgehouden. Wij kunnen hier helaas niets mee. Als u een product ontvangt dan maakt u dat open en verwachten wij dat u direct melding maakt als er iets niet juist is aan het product. Tevens was het jurkje zodanig verpakt waar de voorkant te zien is. Als u een product heeft ontvangen met een vlek dan nemen wij dit serieus in behandeling en lossen dit netjes op. Helaas kunnen wij niet verantwoordelijk gesteld worden door gemaakte vlekken die anders zijn ontstaan na ontvangst van het pakket. mvg Meetje Pettiskirts

Anneleen

Leuke spulletjes, snelle service, bereikbaar voor vragen!

Kimberly De Witte

Gevonden via Facebook , iets gekozen & bestelt. Makkelijke en duidelijk website. Om te bestellen ook makkelijk. En supersnelle Service !

Enorm snelle levering ! & correct !
Makkelijk & duidelijke website.

Peetje

Het was de eerste x stond versteld van de snelle levering helemasl TOPPPIE

Ja de levering

Denise

Super mooie producten, hele goede service en klantvriendelijkheid

Super makkelijke communicatie, en heel erg behulpzaam

JK

Zeer positief. Ik was de maat vergeten aanduiden en kreeg onmiddellijk een vriendelijk mailtje.

Goede service en goede kwaliteit !

Jimmy

Super