Maya

Netjes oprijdt en leuke kleding.... ik ben heel erg blij met mijn gekoze kleding.

Snel, netjes oprijd, goeie klantenservice

Nadine Pereira Fortes

Superfijn!! Heb een pakje besteld voor mijn zoontje eerste verjaardag en ze had begrip voor mijn wensen. Zeker een aanrader!!???

Communicatie, kwaliteit, vriendelijk, aandacht voor de klant

Shirley

Perfect

Goede Service, persoonlijk contact, alles is mogelijk

Sabrina keen

Super! Het doopjurkje werd snel geleverd, snelle reactie via mail na een vraag over de levertijd en het jurkje was in het echt nog mooier als de foto! Hele mooie afwerking!

Goede communicatie, niet duur, mooie kwaliteit, snelle levering

Mandy

Super goede ervaring

Onverwachts had ik iets nodig. De service is dan top en de levering ook heel snel!

G

Levering duurt heel lang

Romy

Zo blij met het mooi jurkje van onze dochter! Mooie kwaliteit en precies zoals afgebeeld, dit was wel iets waar ik een beetje sceptisch over was, mooie jurk op het plaatje zou dit in het echt ook zo... Zo blij met het mooi jurkje van onze dochter! Mooie kwaliteit en precies zoals afgebeeld, dit was wel iets waar ik een beetje sceptisch over was, mooie jurk op het plaatje zou dit in het echt ook zo zijn, ja dus! Levertijd duurt wel iets langer maar is het zeker waard. Volgende x voor een speciale gelegenheid bestel ik hier zeker nog eens!

Anesa

Super tevreden !!!

Ziet er precies uit zoals afgebeeld kwaliteit is super, helemaal tevreden met de handgemaakte jurkjes

Punt

Goed waren erg behulpzaam

snelle reactie was erg fijn

Cindy

Super mooie doopjurk kunnen kopen. Veel advies, kwalitatieve spullen en super vriendelijke service. Iedere keer als we een speciale jurk nodig hebben, komen we hier terug.

Advies en communicatie, denkt goed met je mee.