2003 beoordelingen

2003 Reviews

Service was goed. Alleen jammer dat het kleding stuk niet paste. Moest het nu terug sturen waardoor ik nu 10 euro aan transfer kosten kwijt was. Daardoor kwam het pakje nu op 35 euro terwijl het 25...

Reactie Meetje-pettiskirts.nl:

Goedendag,
Wat u schrijft is niet correct. U heeft 1 artikel besteld en deze heeft u teruggestuurd.
U heeft in uw order 3.95 verzendkosten betaald. Deze ontvangt u terug omdat u de gehele order heeft teruggestuurd. Boven de 50 euro zijn de verzendkosten Gratis.
U betaald alleen voor het terugsturen. Dit vergoeden wij niet. Dit staat ook in onze voorwaarden voordat u de bestelling plaatst. Hier bent u ook mee akkoord gegaan. Ik snap natuurlijk dat u liever wilt dat alle verzendkosten gratis zijn, maar wij zijn geen heel groot bedrijf en dat is voor ons niet te doen. Tevens zouden wij alle artikelen dan duurder moeten aanbieden op de site en we hebben ervoor gekozen dit niet te doen. De klant heeft namelijk ook de mogelijkheid langs te komen of de bestelling op te halen. Uiteindelijk heeft u dus alleen voor het terugsturen van de order betaald.
mvg Meetje Pettiskirts

Vlotte service, alles goed verlopen!!! Top

Aysha

Top!!! En snelle verzending

Product zolas beschreven .... we zijn zeer tevreden

Diana reneerkens

In een woord super bedrijf,mooie kleding

Zeer attente mensen, goede kwaliteit kleding.

Een item was niet op voorraad. Er werd meteen contact opgenomen of het product ook later mocht komen of dat we er liever vanaf zouden zien.

hans

Ik werd prima geholpen een 10+

Ja ik had tot twee keer de verkeerde maat gekozen en ik werd heel goed te woord gestaan

Linda Crijns

Super leuk snel bezorgd heel mooi unicorn jurk voor mijn dochtet ze verjaardag besteld

Petra

Ik ben zeer tevreden, werd goed geholpen met mijn vragen en zeer vriendelijk behandeld.
heel blij ook met de bestelde kleertjes, zijn goede kwaliteit en super leuk!!

hele goede klantenservice en snelle levering.

Tamara

Ik had een item besteld die niet vooraadig was en ik had het binnen 1 week binnen!

fotografie christa nerinckx

Steeds heel vlot contact, heel mooie jurken en snelle levering! niets maar dan ook niets negatief over te zeggen...