julia eric yzermans

vind het nogal klein uitvallen voor maat 92

Ilaria

Zeer goede service.
Ik wou iets omruilen terwijl het al besteld was en dit hebben ze zonder probleem meteen gedaan

Gelijk op de foto. Dus even mooi

Shari

Heel te vreden over de service van het bedrijf. Voor we het wisten was het pakketje al bij ons thuis. En heel mooi kleertjes ook.

Snelle service

Een badpak gekocht voor mijn dochtertje. Alles is best prijzig en heel erg jammer dat je dan ook nog verzendkosten en retourkosten moet betalen.

Reactie Meetje-pettiskirts.nl:

U betaald bij ons 3,95 verzendkosten. Boven de 50 euro is dit gratis.
Dit zijn de laagste tarieven die wij kunnen bieden.
De retourkosten vergoeden wij niet. Dat klopt. Wanneer u de gehele order terugstuurt krijgt u wel de eventuele verzendkosten in uw factuur terug. Dus bij u zou dit ook het geval zijn.
U betaald dus dan alleen voor terugsturen. Dit zijn echt schappelijke tarieven. Zo groot zijn wij niet. Het is voor ons onmogelijk dit allemaal gratis aan te bieden.
Tevens bent u daarmee akkoord gegaan voordat u de bestelling heeft geplaatst.
Dat u de prijs te hoog vindt is erg jammer. maar ook hier bent u mee akkoord gegaan.
Wij bieden artikelen aan die u niet snel ergens anders vindt. Erg jammer deze beoordeling.
mvg Meetje Pettiskirts

Sarina Heyndrickx

2 zwempakjes besteld voor mijn dochtertje, ze passen haar geweldig mooi! Er gaan zeker nog bestellingen volgen!

Shari

Snelle service

Stefanie

Zeer snelle levering en uitstekende kleding!

Heel snel aangekomen

Reuske barents

Super service

Ze hebben me goed geholpen om de juiste keuze te maken Door foto's te sturen en filmpjes.

Sy

Een keer verkeerde pakje gehad maar dat was super snel opgelost.

Snelle levering, leuke kleding

Aneta

Komt op tijd en heel tevreden.
Heel mooi jurk.
De kintje woord heel blij me.

Allemaal tevreden.