2083 beoordelingen

2083 Reviews

Julie

Vlotte levering, maar niet zo goedkoop!

Vlotte levering

Sana

Deze webshop staat bij mij op nummer 1. Ik slaag hier iedere keer voor jurkjes voor mijn dochtertje. Voor de bruiloft van mijn zusje heb ik bij meetje pettiskirts drie hele mooie feestelijke jurken... Deze webshop staat bij mij op nummer 1. Ik slaag hier iedere keer voor jurkjes voor mijn dochtertje. Voor de bruiloft van mijn zusje heb ik bij meetje pettiskirts drie hele mooie feestelijke jurken gekocht/laten maken. Mijn dochtertje straalde. Ik kreeg zoveel complimenten. Ik raad deze webshop aan iedereen aan!

- klantvriendelijk
- top service
- goede kwaliteit
- exclusieve jurken

Kelly Spetter - van Os

Kwalitatief goed, snel in het reageren op vragen, erg prettige ervaring

Snelle reactie op vragen

Super fijn geholpen om de juiste communiejurk voor mijn dochter te vinden. Een heel oprecht en eerlijk advies en iemand die echt de tijd neemt zodat het echt naar tevredenheid is.

Eerlijk
Deskundig
Goed afspraken mee te maken
Zet zich in zodat de klant tevreden is
Super goede prijs / kwaliteit verhouding

Linda Diaz

Bevalt goed

Zeer goede service

LCM

Goed contact met de verkoopster!
Ik had de petticoat binnen 2 dagen binnen! Zelfs de fotograaf voor de cakesmash was onder de indruk van de volheid van de petticoat!
Super kwaliteit!

Wij zijn fan!

Fran

Super goed contact met de verkoper, denken goed mee. Was een spoedlevering en had de jurk binnen 2 dagen binnen! Wij zijn heel tevreden!

Goed contact

Feyza de Klonia

Top winkel!!! Jurkje voor me dochter besteld, het staat haar als gegoten en prachtig!!

Snelle service! Vriendelijk, alles is perfect!

I van schooten

Goede service prachtige kleding

Meetje-pettiskirts.nl

Betrouwbaar, klantvriendelijkheid en altijd netjes op tijd. Kleding is van prima kwaliteit!

Betrouwbaar en klantvriendelijkheid.