pardo

Geweldig en betaalbaar

Je koopt wat ook echt op de foto staat. Kun je niet van alle bedrijven zeggen. hele mooie producten en hoge kwaliteit
al meerdere bestellingen gedaan en altijd goed.

Ik vind het jammer dat ik heel lang heb moeten dachten op mijn packetje.

Mooie artikels

Meetje-pettiskirts.nl

Super service. Rokje niet leverbaar en uitstekend en persoonlijk alternatief geboden, compleet naar wens.

Reageert snel en adequaat, is persoonlijk en betrokken.

Gera.v d Berg

Leuke vrolijke kleding voor kinderen Met name voor een gelegenheid (feestje , bruiloft ,doop) . Maar ook prachtige balletpakjes. Mijn kleindochter heeft op haar verjaardag een balletpakje van... Leuke vrolijke kleding voor kinderen Met name voor een gelegenheid (feestje , bruiloft ,doop) . Maar ook prachtige balletpakjes. Mijn kleindochter heeft op haar verjaardag een balletpakje van ons gekregen en de hele dag gedragen . Superblij ermee.

Vriendelijke hulp per telefoon en snelle bezorging

Hanane Arab

Super leuke schattige jurkje binnen voor me dochter ?? Een snelle levering en ze houden je goed op de hoogte met verzending.

Jessica den Hartog

Super mooie spullen!

Wei

Snel levering mooie producten

Larewinning

Hoe komt het dat mijn bestelling van 20/04/2020 nog altijd niet is aangekomen? We zijn nu 06/05/2020.

Dat weet ik nog niet.

Reactie Meetje-pettiskirts.nl:

U kunt het beste met dit soort vragen direct contact met ons opnemen. Wij kunnen dan sneller in actie komen wanneer een pakket langer onderweg is. Zojuist hebben wij u een bericht gestuurd dat er... U kunt het beste met dit soort vragen direct contact met ons opnemen. Wij kunnen dan sneller in actie komen wanneer een pakket langer onderweg is. Zojuist hebben wij u een bericht gestuurd dat er helaas een laadfout was geconstateerd bij DPD. Wij verwachten dat uw order vandaag of morgen wordt aangeboden. Excuses dat de levering langer op zicht heeft laten wachten. Het beste is om eerder contact met ons op te nemen zodat wij dit ook sneller kunnen melden bij DPD. mvg Meetje

Sharon kohler

De mooiste kleren en super goede service

Goede service snel antwoorden en hele mooie kleding