Babet Vierhuis

Geweldig! Zo netjes en snelle levering!

Super snelle levering!

Jacolien

Een dooppakje voor onze zoon besteld. Prachtig pakje! Via verschillende kanalen bereikbaar toen ik een vraag had. Ze zochten zelf contact na het zien van een gemiste oproep, hartstikke tevreden over... Een dooppakje voor onze zoon besteld. Prachtig pakje! Via verschillende kanalen bereikbaar toen ik een vraag had. Ze zochten zelf contact na het zien van een gemiste oproep, hartstikke tevreden over de bereikbaarheid en service. Ook ruilen, zelfs later, is geen probleem. Zeker aan te bevelen!

Bereikbaarheid
Service

Claudia Arrindell, geen bedrijf

Ik had mijn eerste bestelling gedaan, maar het niet ontvangen. Toen ik contact nam ,heeft Meetje gelijk contact opgenomen en mijn bestelling in orde gemaakt en gelijk opgestuurd en de volgende dag... Ik had mijn eerste bestelling gedaan, maar het niet ontvangen. Toen ik contact nam ,heeft Meetje gelijk contact opgenomen en mijn bestelling in orde gemaakt en gelijk opgestuurd en de volgende dag was het binnen. Ik ben heel echt blij en tevreden. Nog bedankt voor de tijd die u nam om alles in orde te krijgen ,zodat ik het toch op tijd kon ontvangen.
Heel tevreden klant.

De Gussem Valerie

Supertoffe kleedjes voor baby meisje

Snelle levering, tot in detail afgewerkt, vel producten op voorraad, duidelijke maatomschrijving

Diana Janssen

In 1 woord geweldig?!.we zullen hier nog vaak kleding bestellen voor ons prinsesje?

Super service!.hele fijne ervaring met deze zaak.top?

Heidi

Ballerinajurk met naam

Communicatie, snelle levering, kwaliteit

Marianne Mulder

N fijne ervaring.

Goede overzichtelijke website, keurige afhandeling, prachtige babykleding.

Dijkstra

Hele goede ervaring!

Klantvriendelijkheid en flexibiliteit

Dimy

Ik ben zeer tevreden over de kleertjes die ik besteld heb ook als je vragen hebt direct antwoord top ??

Klantendienst top
Kleding ook top

Juliëtte

Kwalitatief en heel mooi maatwerk!

Makkelijke communicatie