Ge rijkens van laar

Maat viel tegen kleiner als gedacht

Reactie Meetje-pettiskirts.nl:

Wij hebben geen retourmelding van u ontvangen, Wanneer een maat niet goed is, mag u deze altijd terugsturen of ruilen voor een andere maat.

Ashley

Jurkje voor mijn dochter besteld voor de comunnie van haar zus, totaal boven mijn verwachting zo mooi. Echt een hele goede prijs voor de kwaliteit van de jurk. Zijn er super blij mee en zal zeker... Jurkje voor mijn dochter besteld voor de comunnie van haar zus, totaal boven mijn verwachting zo mooi. Echt een hele goede prijs voor de kwaliteit van de jurk. Zijn er super blij mee en zal zeker niet de laatste keer zijn dat ik hier besteld heb!

Snel antwoord op vragen en meedenkend.

Meetje-pettiskirts

Ik heb gebeld met een lieve mevrouw
Ik had binnen enkele dagen een leuk balletpakje nodig voor de verjaardag van me dochter.
Gelijk verstuurd en de volgende dag binnen
Bedankt

Klant is koning

Mallory

Ik heb hier inmiddels de 2e jurk voor mijn dochter gehaald en ik kom nergens anders meer. Ze heeft zulke leuke en mooie jurken!
Ze neemt de tijd voor je en is erg vriendelijk. Kortom een top...
Ze neemt de tijd voor je en is erg vriendelijk. Kortom een top bedrijf. Mijn dochtertje heeft gestraald in haar jurk:)

Kwaliteit

Noes

Super goede service

Duidelijke communicatie

Genelva

Goede ervaring

Goede communicatie

Frieda Bos

Fantastisch we zijn er zo fijn uitgekomen samen jullie hebben ervoor gezorgd dat alles perfect voor elkaar was.

Vriendelijk, snel en prachtig gemaakt doopjurkje

Teunita Koster

Goede service gekregen, klantvriendelijk!

Service

Lotte De ceulaer