Vicky boudry

Super mooie kleedjes

Snelle levering en hulp !

Griëtte vos

Snelle communicatie en snelle levering

Snelle levering, en duidelijk communicatie

Rasha Qasha

Top service! Ik heb 2 keer jurk opmaat laten maken voor me dochter en zo blij mee ?? Zeker een aanrader !!

Mooie jurken en goede kwaliteit

denise

Ik vind de kleding van hoge kwaliteit. Ik heb hier al meerdere keren besteld en altijd erg tevreden. Nu een Bruidsjurkje besteld en boven verwachting elke detail erg mooi

kwaliteit en uniek

Zweerus

Heel vriendelijke en behulpzaam geholpen

En het pakje wat ik gekocht heb is erg naar mijn zin doet luxe aan

Daniella

Ik bel heel tevreden met Meetje .al 2 keer heb ik kleding bestel en het is heel goed gedaan.ik raad een ieder aan .

De kwaliteit is heel goed

Jolien de clerck

Fantastic

Hele mooie kleuren en top levering

J. Van Gemert

3 weken geleden een verjaardag setje besteld voor mijn dochter. Ik ben heel zeer goed geholpen .er werden meerdere opties geboden en uiteindelijk een super set gevonden! Mijn dochter stal de show... 3 weken geleden een verjaardag setje besteld voor mijn dochter. Ik ben heel zeer goed geholpen .er werden meerdere opties geboden en uiteindelijk een super set gevonden! Mijn dochter stal de show met haar verjaardags kleding.

Vriendelijke medewerkster ,geduldig en er word goed meegedacht qua mogelijkheden .En ik heb de bestelling ook heel snel thuis ontvangen.

Particulier

Vorige week gebeld omdat het vrij lang duurde, er is niet terug gebeld. Toch nog een tweede pakketje besteld..,,dat heb ik nu binnen het eerste nog steeds niet!!! Duurt allemaal lang....

Leuke spullen.

Particulier

Snelle levering goede kwaliteit tot nu tot heel erg te vreden

Klantenservice top