Maykel

Fijn contact, mooie producten en snelle levering

Janet van Mourik

Heel goed. In mijn 3 delig jurk pakket ontbraken schoentjes en haarband. Mijn telefoontje werd direct beantwoord en de ontbrekende items nagestuurd.

Goede communicatie. Directe oplossing.

Naima

Ik had mooie bruilofsjurkjes voor me dochtertjes besteld , super goed geholpen , de maten via FaceTime opgenomen . Goed bereikbaar, deskundig advies , lieve , geduldige vrouw, kortom een... Ik had mooie bruilofsjurkjes voor me dochtertjes besteld , super goed geholpen , de maten via FaceTime opgenomen . Goed bereikbaar, deskundig advies , lieve , geduldige vrouw, kortom een aanrader!!
En de jurkjes waren prachtig . Veel complimenten gekregen .

Zeer goede service
Prijs en kwaliteit verhouding is zeer goed

Melissa Verstraete

Goede en snelle service. Wij zijn super tevreden met het doopkleedje van onze dochter.

Snel thuis geleverd
Makkelijk bereikbaar

Mellanie

Super leuke kleding gekocht voor onze dochter die 1 jaar wordt. Ik wilde graag een haarband van een andere set en dat was geen probleem! Het rokje moest nog gemaakt worden. Deze had ik binnen korte... Super leuke kleding gekocht voor onze dochter die 1 jaar wordt. Ik wilde graag een haarband van een andere set en dat was geen probleem! Het rokje moest nog gemaakt worden. Deze had ik binnen korte tijd binnen. Ik koop zeker nog eens een leuke setje kleding.

Veel aanbod, snelle levering, vriendelijk geholpen en flexibel in service

Sita

Heel fijn geholpen via de app en krijg foede adviezen. Superblij met de aankoop en de jurken zijn van goede kwaliteit. Exlusieve kleding als je iets aparts voor je prinsesje of prinsje wilt.

Goede adviezen, denkt mee en hulpzaam

Madalina

Producten met goede kwaliteit en vriendelijk personeel

Producten met goede kwaliteit en vriendelijk personeel

Lorena

Mooie jurken van goed kwaliteit. En er wordt heel goed meegedacht! Mevrouw is ook heel erg vriendelijk. Zeker een aanrader!

Mooie jurken

N.

Goede service!

Goede hulp met zoeken voor een doopjurkje

Cherry IL

Goede service