M.V.B. Van Overbeek (particuliere belegger)

Na twee jaren deelname in enkele Garantiefondsen blijkt dat Meerdervoort een betrouwbare firma is die haar contractuele afspraken perfect nakomt. Bovendien is er sprake van een goede (tussentijdse)... Na twee jaren deelname in enkele Garantiefondsen blijkt dat Meerdervoort een betrouwbare firma is die haar contractuele afspraken perfect nakomt. Bovendien is er sprake van een goede (tussentijdse) communicatie en toegespitste advisering (indien wenselijk).

Elisabeth Rops

Eerlijk duidelijk en betaling altijd optijd

A.G.M. Muller

Prettig contact, goede service

I.G. de Jager

Wij doen nu mee met 3 projecten. Het bevalt ons goed. De afspraken worden erg goed nagekomen. De renteuitkeringen worden iedere maand netjes op de 25e op onze rekening gestort. Dit geeft vertrouwen... Wij doen nu mee met 3 projecten. Het bevalt ons goed. De afspraken worden erg goed nagekomen. De renteuitkeringen worden iedere maand netjes op de 25e op onze rekening gestort. Dit geeft vertrouwen in de organisatie.

Dick weerheim.

Goede kontacten alleen is de vraag hoe zal het gaan als de lening eindigt.

John

Meerdervoort is een professioneel bedrijf. Het contact met Meerdervoort is open, snel en prettig. De rente wordt altijd netjes op tijd uitbetaald.

H. van Harn

Prettig en professioneel

Nico

Open en eerlijk bedrijf, zegt wat het doet en doet wat het zegt.

Jacob Management & Investment Services

Zeer gedegen en professionele vastgoed bedrijf die vakmanschap behelst binnen de vastgoed-wereld en hard groeit. Ambitieuse en intelligente management team.

Gerrit Ypma

Doe zelf al sinds eind 2017 mee met hun eerste garantie fonds en altijd de rente en aflossing op tijd uitbetaald gekregen. Tevens altijd prettig contact.