Jan Bernaards

Jaren geleden ben ik al ingestapt in verschillende fondsen bij Meerdervoort. Het is een transparant bedrijf en het geeft je een goed gevoel om je geld betrouwbaar en ontspannen te investeren. Jaren geleden ben ik al ingestapt in verschillende fondsen bij Meerdervoort. Het is een transparant bedrijf en het geeft je een goed gevoel om je geld betrouwbaar en ontspannen te investeren.

Pluspunten van Meerdervoort zijn:
- Persoonlijke aandacht en professionele meedenkende
medewerkers.
- Bekwame deskundige begeleiding en komen alle afspraken na.
- De communicatie is vriendelijk, helder en duidelijk.
- Maandelijkse uitkeringen keurig op tijd.
- Eigen inleg na looptijd terug gestort op je rekening.

Minpunten: Geen

G.J.C.K. den Boer / F.D.M. Consultants B.V.

Mijn ervaring met Meerdervoort is zeer positief. De stukken die toegezonden worden als brochures en aanvullende bijlagen zijn compleet en duidelijk. De omgang met medewerkers van Meerdervoort is... Mijn ervaring met Meerdervoort is zeer positief. De stukken die toegezonden worden als brochures en aanvullende bijlagen zijn compleet en duidelijk. De omgang met medewerkers van Meerdervoort is prettig en op vragen wordt adequaat gereageerd. Nadat de beslissing is genomen deel te nemen in een fonds worden concept contactstukken verstrekt ter bestudering. Alles vindt onder onder toezicht van een notaris plaats wat een grote mate van zekerheid biedt. Na storting van de lening volgen op korte tijd de door partijen getekende stukken retour. Maandelijkse rentebetalingen vinden zonder hapering plaats. E.e.a. resulteerde in een drietal deelnemingen op basis van een 1e hypotheekrecht.

PJM

Al jaren een heel tevreden belegger bij Meerdervoort. Keren maandelijks rente uit. Een echte aanrader voor wie maandelijks een mooi extraatje op zijn bankrekening wil zien. Professionele en... Al jaren een heel tevreden belegger bij Meerdervoort. Keren maandelijks rente uit. Een echte aanrader voor wie maandelijks een mooi extraatje op zijn bankrekening wil zien. Professionele en meedenkende medewerkers die alle tijd nemen voor een goed advies.

Ton van der Steen

Positief. Duidelijke informatie en vriendelijk telefonisch contact.

Marjan Zoon

Uitmuntend

W. Van den beuken

Correct : Betalingen regelmatig en juist uitgevoerd

L. Janssen

Ik ben vanaf medio 2016 als obligatiehouder betrokken bij meerdere Meerdervoort fondsen. Men heeft n.m.m. een heldere visie op vastgoedbeleggingen en slaagt erin om de juiste balans te vinden tussen... Ik ben vanaf medio 2016 als obligatiehouder betrokken bij meerdere Meerdervoort fondsen. Men heeft n.m.m. een heldere visie op vastgoedbeleggingen en slaagt erin om de juiste balans te vinden tussen risico en rendement. De opzet is transparant en de benadering is persoonlijk. Natuurlijk is ook van belang dat men alle toezeggingen tot op heden keurig is nagekomen. Mijn ervaring met Meerdervoort is tot op heden dan ook optimaal.