Harry Burema

Uitmuntend

W. Van den beuken

Correct : Betalingen regelmatig en juist uitgevoerd

L. Janssen

Ik ben vanaf medio 2016 als obligatiehouder betrokken bij meerdere Meerdervoort fondsen. Men heeft n.m.m. een heldere visie op vastgoedbeleggingen en slaagt erin om de juiste balans te vinden tussen... Ik ben vanaf medio 2016 als obligatiehouder betrokken bij meerdere Meerdervoort fondsen. Men heeft n.m.m. een heldere visie op vastgoedbeleggingen en slaagt erin om de juiste balans te vinden tussen risico en rendement. De opzet is transparant en de benadering is persoonlijk. Natuurlijk is ook van belang dat men alle toezeggingen tot op heden keurig is nagekomen. Mijn ervaring met Meerdervoort is tot op heden dan ook optimaal.

Harry Burema

Meerdervoort heeft een duidelijk toekomst visie, de projecten zijn transparant en de communicatie is glas helder.

Ton Bakker

Altijd op tijd, altijd correct, nooit problemen.

Joke & Henk Jansen

Wij doen mee met drie garantiefondsen, professionele en bekwame begeleiding.

JCA Geluk

Betrouwbaar, deskundig, als klant ben je geen nummer, door het prettige team mensen van Meerdervoort, en komen alle afspraken na.

C.J.L. Weerheim

De afgelopen anderhalf jaar heb ik meerdere investeringen gedaan in projecten die door Meerdervoort zijn aangekocht.
Wat me vanaf het eerste contact opviel was de proffesionele benadering en...
Wat me vanaf het eerste contact opviel was de proffesionele benadering en het brengen van een transparant verhaal.
Alles is inzichtelijk en wordt notarieel geregeld.
De rendementsuitkering wordt elke maand stipt op tijd gestort.
Ook zijn de contacten met het team van Meerdervoort zeer prettig te noemen,weten waar ze over praten en zijn goed benaderbaar.
Samenvattend; een fijne partij om zaken mee te doen

Anja en Freek Bosse

In de afgelopen 5 jaar hebben wij veel medewerkers bij verschillende gelegenheden leren kennen. We waarderen hun hartelijkheid, deskundigheid en klantvriendelijkheid.
Met name Wijnand heeft...
Met name Wijnand heeft in presentaties en webinars ons laten zien/ horen dat Meerdervoort open en eerlijk is in zijn doelstellingen.
Het bedrijf als geheel komt ons zeer betrouwbaar over. De overeenkomsten die we nu hebben, heeft altijd geleid tot punctuele uitbetalingen van rentes, e.d.
Acceptabele winstmarges en transparante berichtgeving inbegrepen.
Kortom wij hebben Meerdervoort al bij velen van harte aanbevolen.
De explosieve groei
is niet moeilijk verklaarbaar.

Erik v B

Voor mij kenmerkt Meerdervoort zich door een heldere visie en werkwijze die ze uitstekend kunnen uitleggen.
De mensen van Meerdervoort die ik in de afgelopen jaren heb ontmoet en gesproken zijn erg prettig in de omgang, laagdrempelig en geven je als investeerder het noodzakelijke vertrouwen; dat geldt voor de CD Wijnand Groenen tot aan de nieuwste relatiemedewerkers.