Particulier

Integer,proffessioneel en klantvriendelijk.

C.W.F. Ages

Ik was één van de eerste investeerders in Garantiefonds 1 en heb alleen maar positieve ervaringen. Vooral de regelmatige informatieve bijeenkomsten van directie en investeerders maken Meerdervoort... Ik was één van de eerste investeerders in Garantiefonds 1 en heb alleen maar positieve ervaringen. Vooral de regelmatige informatieve bijeenkomsten van directie en investeerders maken Meerdervoort een zeer transparant bedrijf. Het eerste hypotheekrecht zorgt ervoor dat je veilig kunt investeren in Meerdervoort.

R.J.M.G.Costongs Beheer B.V.

Uitstekende ervaring. Altijd bereikbaar voor vragen

PJM

Ik heb vanaf het begin dat ik beleg in Meerdervoort vastgoedfondsen alle vertrouwen. Beleg al jaren. Nooit problemen gehad. Goed mee te overleggen.
Zij zijn duidelijk, open en doen wat ze...
Zij zijn duidelijk, open en doen wat ze beloven.
Elke maand op dezelfde dag een extra centje
naar gelang je inleg. Chapeau.

R.Scheffer en G.J Scheffer-Verbiest

Duidelijk en betrouwbaar bedrijf met een deskundige visie op financieel gebied.

Romana Engeman

Goede ervaring met Meerdervoort Garantiefonds 1 en de periode verlengd

Rob Verwoest

Goede ervaringen. Geen problemen

Jos Dijkmans

Meerdervoort is zeer betrouwbaar en klantgericht. Ze komen altijd hun afspraken na, de rendementen worden zoals afgesproken voor 100% uitbetaald op de juiste dag en de investering wordt na de... Meerdervoort is zeer betrouwbaar en klantgericht. Ze komen altijd hun afspraken na, de rendementen worden zoals afgesproken voor 100% uitbetaald op de juiste dag en de investering wordt na de afgesproken termijn geheel terugbetaald.
Regelmatig vinden er gratis bijeenkomsten plaats die niet alleen informatief maar ook gezellig zijn.

L. van Wijk

Zeer fijne, transparante organisatie.

M. Lugte

Uitstekende communicatie en elke maand netjes rente ontvangen