Gerrit Ypma

Doe zelf al sinds eind 2017 mee met hun eerste garantie fonds en altijd de rente en aflossing op tijd uitbetaald gekregen. Tevens altijd prettig contact.

AP

Integer bedrijf, denken mee met mij als belegger, en leveren uitstekende service.

H. van der Velde

Mijn ervaringen met Meerdervoort zijn zeer positief. Ik heb duidelijke informatie ontvangen, zowel schriftelijk als mondeling, over het verstrekken van een lening. Ook ben ik goed op de hoogte... Mijn ervaringen met Meerdervoort zijn zeer positief. Ik heb duidelijke informatie ontvangen, zowel schriftelijk als mondeling, over het verstrekken van een lening. Ook ben ik goed op de hoogte gehouden van nieuwe vastgoedprojecten. En toen zich een mogelijkheid aandiende om geld te verstrekken voor een van deze projecten, is de lening door tussenkomst van een notariskantoor soepel afgewerkt.

Sikkema Beheer BV

Betrouwbaar bedrijf met uitstekende en voorspelbare resultaten.

J.C.A. Geluk

Sinds 2017 zeer te vrede klant bij Meerdervoort!
.Integere mensen, met gebleken goede toekomstvisie.
.komen alle afspraken na en tijdige rente uitbetaling.
.Bij de contacten met de...
Sinds 2017 zeer te vrede klant bij Meerdervoort!
.Integere mensen, met gebleken goede toekomstvisie.
.komen alle afspraken na en tijdige rente uitbetaling.
.Bij de contacten met de mensen van Meerdervoort,
merk je dat je geen nummer bent.
J. Geluk.

M.C.

Prettige contacten, persoonlijke aandacht en komt na wat het heeft beloofd.

Ruth Kuipers.

Mijn ervaringen zijn al bijna zes jaar ontspannen, prettig en betrouwbaar.

Hans Bolt

Inmiddels neem ik bijna 7 jaar deel in verschillende investeringsprojecten van Meerdervoort. Positief is de duidelijkheid in welk onroerendgoed je belegd en onder welke voorwaarden. De communicatie... Inmiddels neem ik bijna 7 jaar deel in verschillende investeringsprojecten van Meerdervoort. Positief is de duidelijkheid in welk onroerendgoed je belegd en onder welke voorwaarden. De communicatie met de medewerkers is altijd helder en duidelijk. Ook niet onbelangrijk is dat ik tot op heden altijd keurig op tijd mijn rentevergoeding heb mogen ontvangen.

Familie Vogel

Transparante communicatie en prettige begeleiding bij mijn deelname in een besloten fonds

Han van Veen

Zeer provisioneel bedrijf waar je als persoon prettig en correct te woord wordt gestaan. Het belangrijkste is natuurlijk dat men zich aan zijn woord houd en dat doen ze al 7 jaar.