H.M.Achterkamp

Zeer prettig contact in het bijzonder met Kalim zelfs in de avonduren. Duidelijke afspraken zowel mondeling als schriftelijk.

Maarten Baltussen

Alle rentes worden elke maand altijd overgemaakt. Op 1 april liep één van obligatielening af en had mijn inleg op eind maart al op mijn bank teruggestort gekregen. Super

W.H. van Helden

Die is uitstekend

Ringstate BV

Meerdervoort heeft het keurig geregeld van begin tot eind.

Jan willem de beijer

WPB

Als een goed en betrouwbaar bedrijf

D, Nap

Gehoord van u in Zuid Afrika wat u klient is. Wy hopen DV. Mei/ juni in Ned te zyn .En Wil dan kontakt met u opnemen.
Meer info is welkom asb.

Reactie Meerdervoort:

Beste heer/mevrouw Nap,
Beste heer/mevrouw Nap,
Wat leuk dat u meer informatie wilt, echter hebben wij uw contactgegevens niet, kunt een een e-mail sturen naar relatiebeheer@meerdervoort.com. Wij nemen zo snel mogelijk contact met u op.

N.v.t

Het persoonlijke cadeautje met Kerst 🤶 dit jaar vonden we een mooie attentie. Ook wij zijn al meer dan 3 jaar bij diverse garantie fondsen en kunnen al deze reviews onderschrijven.
Het persoonlijke cadeautje met Kerst 🤶 dit jaar vonden we een mooie attentie.
Wijnand & Team veel Succ6.
Peter & Grietje uit Brunssum.

Johannes Auke van dijk

Fijn contact en goede begeleiding

Marjan Mol

Zeer tevreden met Meerdervoort. Vriendelijke mensen. Goede begeleiding tijdens het proces. Nu ook weer nadat ik over wilde stappen naar een andere belegging(wel bij Meerdervoort natuurlijk) wordt... Zeer tevreden met Meerdervoort. Vriendelijke mensen. Goede begeleiding tijdens het proces. Nu ook weer nadat ik over wilde stappen naar een andere belegging(wel bij Meerdervoort natuurlijk) wordt er meegedacht en wederom goed begeleid!