sterkMKB

Joop Broekmeulen

Het heeft even geduurd. Bijna 2 jaar, maar het is Eric Pouw gelukt om mijn schuld van 500K (borgstelling) bij de ABN-AMRO Bank af te kopen voor een bedrag van € 17.500,--. Ge-wel-dig! Top! Geen... Het heeft even geduurd. Bijna 2 jaar, maar het is Eric Pouw gelukt om mijn schuld van 500K (borgstelling) bij de ABN-AMRO Bank af te kopen voor een bedrag van € 17.500,--. Ge-wel-dig! Top! Geen faillissement en weer helemaal vrij van schulden. Bedankt team LawFort.

Wim Bogers AW Group Einhoven

Veel ellende mee gemaakt. Leveranciers die niet willen leveren. Personeel die geen zin heeft te werken. Fiscus die geen uitstel duld. En dat 5 jaar lang. LawFort heeft mijn problemen binnen enkele... Veel ellende mee gemaakt. Leveranciers die niet willen leveren. Personeel die geen zin heeft te werken. Fiscus die geen uitstel duld. En dat 5 jaar lang. LawFort heeft mijn problemen binnen enkele weken opgelost inclusief doorstart. We zjin bijzonder blij. Dit hadden we 4 jaar eerder moeten doen.

Peter Kok - Boekhandel Maerlant

Begin dit jaar contact opgenomen. Snelle reactie en groot probleem opgelost. We stonden op punt failliet te gaan. Alle schulden zijn afgekocht tegen finale kwijting. Super tevreden. Dank je wel... Begin dit jaar contact opgenomen. Snelle reactie en groot probleem opgelost. We stonden op punt failliet te gaan. Alle schulden zijn afgekocht tegen finale kwijting. Super tevreden. Dank je wel dames en heren van Lawfort in Rotterdam.

Ruud en Linda Vermeer

Wij zijn door Eric Pouw keurig geïnformeerd over de mogelijkheden van een doorstart. Het was niet eenvoudig voor ons om een beslissing te nemen. Heel emotioneel. Uiteindelijk hebben we de knoop... Wij zijn door Eric Pouw keurig geïnformeerd over de mogelijkheden van een doorstart. Het was niet eenvoudig voor ons om een beslissing te nemen. Heel emotioneel. Uiteindelijk hebben we de knoop doorgehakt. Binnen 9 dagen na faillissement waren we alweer up en running na de doorstart, zonder een dag dicht te zijn geweest. Echt chapeau! Thanks