sterkMKB

Fam. van den Wijngaard - Amsterdam

Eric en Timo Pouw hebben ons geweldig goed geholpen. De VOF ging failliet maar niet mijn vrouw en ik persoonlijk. Zelfs de rechter was een beetje verbaast dat de Pouwen gekozen hadden voor deze... Eric en Timo Pouw hebben ons geweldig goed geholpen. De VOF ging failliet maar niet mijn vrouw en ik persoonlijk. Zelfs de rechter was een beetje verbaast dat de Pouwen gekozen hadden voor deze oplossing. Vervolgens hebben we een akkoord weten te bereiken met de curator van de VOF. Ik weet nog steeds nog steeds niet precies hoe de mannen het geflikt hebben maar we zijn volledig schuldenvrij en hebben ook nog eens de door ons gewenste doorstart gemaakt.

François K. uit Bilthoven

Tovenaars zijn het. Belastingschuld afgekocht. Binnen 2 maanden geregeld. Echt top. Faillissement voorkomen.

Bert Veldhuizen

Tevreden is een understatement. Deze mensen weten precies waar ze mee bezig zijn. Wat had ik vooraf een angst zeg. Je weet namelijk helemaal niet wat je te wachten staat als je failliet gaat en een... Tevreden is een understatement. Deze mensen weten precies waar ze mee bezig zijn. Wat had ik vooraf een angst zeg. Je weet namelijk helemaal niet wat je te wachten staat als je failliet gaat en een doorstart moet maken. Voordat ik het goed en wel besefte was ik me de BV failliet en precies 2 weken later was de doorstart goedgekeurd door de curator zonder dat ik ook maar een minuut dicht ben geweest. Petje af voor Eric en Timo Pouw.

Nardus Sevringa

Prettige ervaringen met MEER Juristen en Timo Pouw. Snelle doorstart zoals beloofd.

Willem Bouma

Ik ging voor het faillissement van mijn BV. Dat is omgebogen in een turboliquidatie met een doorstart vanuit een nieuw opgerichte BV. Onwijs bedankt.

Rene M.

Geen faillissement maar een turbo liquidate was het advies. Toch wel heel spannend omdat in de BV een grote belastingschuld zat en de BV moest ook nog NOW terug betalen. We zijn nu precies 11... Geen faillissement maar een turbo liquidate was het advies. Toch wel heel spannend omdat in de BV een grote belastingschuld zat en de BV moest ook nog NOW terug betalen. We zijn nu precies 11 maanden verder en we hebben niets meer gehoord. Niet van de belastingdienst en niet van het UWV. Onwijs bedankt Meer Juristen.

Bas Vervoort

We hebben een ongelooflijk moeilijke periode achter de rug. Gaan we wel of gaan we niet failliet. Dat was de vraag. De opdracht aan Eric Pouw was om de ballen in de lucht te houden. Hij heeft ons... We hebben een ongelooflijk moeilijke periode achter de rug. Gaan we wel of gaan we niet failliet. Dat was de vraag. De opdracht aan Eric Pouw was om de ballen in de lucht te houden. Hij heeft ons meer dan twee jaar bijgestaan. Regelingen getroffen met crediteuren en de belastingdiens afgekocht. En ondertussen zijn we niet failliet en financieel weer gezond. Super bedankt Eric Pouw! Een dikke 10

Adriaan van der Ven

Prima geadviseerd bij de doorstart. Ook nog 2 BV's geliquideerd.

Peter Peeters

Ik heb nooit failliet willen gaan met mijn bedrijf. Ik heb het eindeloos lang uitgesteld. Het lukt me nu niet meer om de belastingschuld in te lopen en dacht altijd dat die schuld op mij prive zou... Ik heb nooit failliet willen gaan met mijn bedrijf. Ik heb het eindeloos lang uitgesteld. Het lukt me nu niet meer om de belastingschuld in te lopen en dacht altijd dat die schuld op mij prive zou worden verhaald. Dat blijkt onjuist. Vorige week dinsdag failliet gegaan en vrjidag was de curator akkoord met ons voorstel. Alle personeel gaat mee naar de nieuwe BV. Wat geeft me dat een rust. Dank je eric Pouw.

Arie B.

Heel lang geaarzeld met het inschakelen van hulp. Steeds gedacht ik red het nog wel even totdat ik de salarisssen niet meer kon betalen. Dat is inmiddels al weer 6 maanden geleden. Eric Pouw om hulp... Heel lang geaarzeld met het inschakelen van hulp. Steeds gedacht ik red het nog wel even totdat ik de salarisssen niet meer kon betalen. Dat is inmiddels al weer 6 maanden geleden. Eric Pouw om hulp gevraagd en toen ging het snel. Stappenplan, curator, herfinanciering en doorstart en dat allemaal binnen 4 weken. En nu achteraf denk ik dat had ik 3 jaar eerder moeten doen.