sterkMKB

Fiyo -grootste online onderdelenwinkel van Europa

Failliet gaan is geen lolletje. Voor deze bijzonder ingrijpende aangelegenheid voor klanten, leveranciers en medewerkers hebben wij ons laten bijstaan door de juristen van QiViQ uit Dordrecht. Deze... Failliet gaan is geen lolletje. Voor deze bijzonder ingrijpende aangelegenheid voor klanten, leveranciers en medewerkers hebben wij ons laten bijstaan door de juristen van QiViQ uit Dordrecht. Deze experts hebben zorg gedragen voor een soepele doorstart van de activiteiten van Fiyo. Ondanks dat we zwarte sneeuw hebben gezien zijn we enorm blij met de beslissing die we hebben genomen.

Handyfloor

Snelle juristen die mannen van QiViQ. Op dinsdag 15 oktober failliet en op 25 oktober maken we officieel de doorstart. Chapeau! Dank je wel van Handyfloor Eindhoven - Mark Looijmans

Maurice Galesloot - transport Nieuwegein

Onze accountant heeft mij in contact gebracht met Eric Pouw. Als expert op het gebied van bedrijven doorstarten heeft hij een zekere reputatie. Wat een prettige man. Draait niet op de hete brij... Onze accountant heeft mij in contact gebracht met Eric Pouw. Als expert op het gebied van bedrijven doorstarten heeft hij een zekere reputatie. Wat een prettige man. Draait niet op de hete brij heen. Analyseert de problemen in een handomdraai. Pouw en de curator kende elkaar vanuit eerdere doorstarts. Mijn doorstart is gelukt. Binnen 14 dagen na faillissement hebben wij een geslaagde doorstart gemaakt met 12 medewerkers. Ik ben echt blij. Ook dank aan Timo en Anastasia Pouw. Geweldig team!

Ruud van Keulen

Eric Pouw heeft supersnel een doorstart voor ons kunnen regelen bij de curator. Ook de financiering daarvan verliep moeiteloos dankzij zijn contacten met investeerders. De voorbereidingen hebben ons... Eric Pouw heeft supersnel een doorstart voor ons kunnen regelen bij de curator. Ook de financiering daarvan verliep moeiteloos dankzij zijn contacten met investeerders. De voorbereidingen hebben ons 6 weken gekost. Het resultaat is fantastisch. Echt niet gedacht (maar wel gehoopt) dat het goed zou komen. Beste Eric nogmaals hartelijk dank ook mede namens Netty.

Victor Brouwer

Timo Pouw en Eric Pouw (zoon en vader) hebben ons uitstekend geadviseerd en vervolgens uitvoering gegeven aan de oplossingen. Ons bedrijf is een faillissement bespaard gebleven. Schulden zijn... Timo Pouw en Eric Pouw (zoon en vader) hebben ons uitstekend geadviseerd en vervolgens uitvoering gegeven aan de oplossingen. Ons bedrijf is een faillissement bespaard gebleven. Schulden zijn gesaneerd. Enkele medewerkers zijn afgevloeid. Met opdrachtgevers zijn nieuwe afspraken gemaakt. Zelfs de bank heeft een akkoord gegeven voor tijdelijke opschorting van de aflossingen. We zien weer licht aan het einde van de tunnel. Heel erg bedankt!

Gijs van de Geest - Horecaslagerij- Utrecht

Mijn oprechte complimenten voor de geruisloze doorstart. Prima advies en uitstekende uitvoering. En altijd met de geruststellende woorden HET KOMT GOED. Het is goed gekomen. Hartelijk dank Eric... Mijn oprechte complimenten voor de geruisloze doorstart. Prima advies en uitstekende uitvoering. En altijd met de geruststellende woorden HET KOMT GOED. Het is goed gekomen. Hartelijk dank Eric Pouw. Ik had je veel eerder moeten ontmoeten.

Handling Services Breda BV

Ik steek de loftrompet op. Knap werk van Eric Pouw en Ed Goossens. Binnen 4 weken na faillissement zijn we doorgestart. Een zenuwslopende tijd, nu genieten we met volle teugen van de beslissing die... Ik steek de loftrompet op. Knap werk van Eric Pouw en Ed Goossens. Binnen 4 weken na faillissement zijn we doorgestart. Een zenuwslopende tijd, nu genieten we met volle teugen van de beslissing die we misschien wel 3 jaar eerder hadden moeten nemen. Wat kan het leven toch simpel zijn. Samen met onze 23 medewerkers zijn we Pouw en Goossens heel veel dank verschuldigd.

Hans van der Pas

Ik wist niet dat het mogelijk was maar vorige week faillissement aangevraagd bij de rechtbank en weggestuurd door de rechter met de mededeling dat er geen baten in de BV meer zaten en dat er dus... Ik wist niet dat het mogelijk was maar vorige week faillissement aangevraagd bij de rechtbank en weggestuurd door de rechter met de mededeling dat er geen baten in de BV meer zaten en dat er dus geen curator kon worden benoemd. Pouw had me dit al verteld, maar ik was nog steeds verbaast. Nu zijn de besloten vennootschappen geliquideerd. Ik heb van geen enkele schuldeiser meer iets vernomen. Echt een top advies van Pouw en ook perfect uitgevoerd.

Ruud Persons

Keurig en praktisch advies. BV snel opgeheven. Ook afwikkeling met belastingdienst vlot verlopen. Een aanrader.

Henri Knevel

Eric Pouw heeft ons prima geholpen. Doorstart binnen 2 dagen na faillissement een feit. Begeleiding en voorbereiding professioneel. Pouw straalt rust uit en weet waar hij over praat. Niets teveel... Eric Pouw heeft ons prima geholpen. Doorstart binnen 2 dagen na faillissement een feit. Begeleiding en voorbereiding professioneel. Pouw straalt rust uit en weet waar hij over praat. Niets teveel gezegd. Exact uitgekomen wat de bedoeling was. Heel erg bedankt. Banketbakkerij Henri Knevel uit Putten.