sterkMKB

Sander Bongartz - Elektech B.V.

Het was een hele moeilijke beslissing maar we hebben het advies van QiViQ opgevolgd. Eerst een faillissement en direct daarna een doorstart. En dat is allemaal gelukt en ook nog eens heel snel.

Beer van Heusden - Van Heusden Service B.V.

Ik sluit me aan bij wat iedereen op dit forum schrijft over Qiviq. Ze hebben ook mij perfect geholpen met de doorstart. De onderhandelingen met de curator verliepen wel wat stroef, het was vooral... Ik sluit me aan bij wat iedereen op dit forum schrijft over Qiviq. Ze hebben ook mij perfect geholpen met de doorstart. De onderhandelingen met de curator verliepen wel wat stroef, het was vooral de RC die dwars lag. De hele doorstart is volledig gefinancierd door mevr. Vassilieva. Ik neem mij petje af voor deze mensen. De angst om failliet te gaan was achteraf gezien niet nodig. Maar dat weet je pas al je het hebt meegemaakt.

Michel de Zwart

Bijzonder tevreden over de samenwerking!
Bijzonder tevreden over de samenwerking!
Joost Melis van Rechtsburg heeft onze doorstart voorbereid en vervolgens is Eric Pouw van QiViQ in beeld gekomen en die heeft de doorstart mogelijk gemaakt en gezorgd voor de noodzakelijke financiële middelen om de curator te kunnen betalen voor de goodwill en activa. Thanks! Black Lion Group BV.

Voorheen Jakko Sport

Onze complimenten voor Timo Pouw. Op zijn advies is de VOF failliet gegaan. En niet wij persoonlijk. Vervolgens heeft de curator van de VOF ons persoonlijk aansprakelijk gesteld voor het tekort in... Onze complimenten voor Timo Pouw. Op zijn advies is de VOF failliet gegaan. En niet wij persoonlijk. Vervolgens heeft de curator van de VOF ons persoonlijk aansprakelijk gesteld voor het tekort in het faillissement van de VOF. Daar had Timo ons al op voorbereid. En het tekort in het faillissement van 175K heeft Timo afgekocht voor € 2.500,00! Allemaal binnen een tijdsbestek van nog geen 8 maanden. Echt ongelooflijk goed. We zijn weer vrij om te gaan en te staan waar we willen. Dank je Timo. Gr. van Carla en Jakko.

H2OProjects BV

We hebben er heel lang tegen aan zitten hikken maar een faillissement zagen we echt niet zitten. Tot dat de heren Pouw ons op andere gedachten hebben gebracht. We zijn geregisseerd failliet gegaan.... We hebben er heel lang tegen aan zitten hikken maar een faillissement zagen we echt niet zitten. Tot dat de heren Pouw ons op andere gedachten hebben gebracht. We zijn geregisseerd failliet gegaan. Zo noemen zij dat. Direct daarna hebben we een doorstart gemaakt. Dat ging allemaal heel erg snel. We hadden geld nodig om van de curator zaken te kunnen kopen. De financiering is verstrekt door Kieviek. Ook dat ging snel en soepel. Op deze manier kunnen wij iedereen een doorstart van harte aanbevelen. De heren Pouw hebben ons super geholpen.

Gijs van de Geest - Horecaslagerij- Utrecht

Vanwege corona liep mij omzet met 60% terug. Ik lever namelijk aan de horeca. De kosten bleven gelijk. Van een kleine winst terug naar zwaar verlies. Hulp ingeroepen van Timo Pouw. Doorstart... Vanwege corona liep mij omzet met 60% terug. Ik lever namelijk aan de horeca. De kosten bleven gelijk. Van een kleine winst terug naar zwaar verlies. Hulp ingeroepen van Timo Pouw. Doorstart geadviseerd en doorstart snel uitgevoerd. Ik ben bijzonder tevreden over de aanpak en kan QiViQ van harte aanbevelen.

Semper Nativus Logistics BV - Jason en Debby Bosch

We hebben enkele keren met qiviq gesproken. Met vader en zoon Pouw. De knoop doorgehakt en ons laten begeleiden van een eigen faillissement tot en met een doorstart. We zijn super tevreden over het... We hebben enkele keren met qiviq gesproken. Met vader en zoon Pouw. De knoop doorgehakt en ons laten begeleiden van een eigen faillissement tot en met een doorstart. We zijn super tevreden over het resultaat en in het bijzonder over de inzet van Timo Pouw.

Nicole J. Touroperator omgeving Rotterdam

Dinsdag failliet en vrijdag (binnen 3 dagen) een doorstart. Uitstekende voorbereiding. Vlotte omgang met curator. Al mijn wensen zijn uitgekomen. Op dit forum zie ik dat klanten hun volledige naam... Dinsdag failliet en vrijdag (binnen 3 dagen) een doorstart. Uitstekende voorbereiding. Vlotte omgang met curator. Al mijn wensen zijn uitgekomen. Op dit forum zie ik dat klanten hun volledige naam vermelden. Ik ben actief in de reisbranche en durf dat niet, maar ik kan u wel vertellen dat de mensen achter QiViQ weten waar ze mee bezig zijn. Ik ben echt dolblij!

Tim van der Kroft - Waterbehandeling & Doseer Solutions

Onze steun en toeverlaat in bizarre tijden. Met als resultaat een mooie doorstart.

Lindsay van der Looij

Ik ben heel blij met de adviezen van QiViQ in deze moeilijke tijd. En ondertussen is de doorstart ook een feit. Dank je wel jongens!