sterkMKB

Jim Walraven

Uitstekend geholpen met de doorstart. Altijd bereikbaar voor het beantwoorden van vragen, ook in het weekend. Ik kan dit kantoor van harte aanbevelen.

Joris Putman

Ben bijzonder tevreden over de snelheid van werken vanaf het eerste adviesgesprek tot en met de doorstart. Met een degelijke voorbereiding en kennis van zaken is de doorstart gelukt binnen 4 dagen... Ben bijzonder tevreden over de snelheid van werken vanaf het eerste adviesgesprek tot en met de doorstart. Met een degelijke voorbereiding en kennis van zaken is de doorstart gelukt binnen 4 dagen na uitspraak faillissement.

Henry van Ruller

Een faillissement leek onontkoombaar. Adviesgesprek aangevraagd. Echt verhelderend gesprek. Mijn accountant heeft er totaal geen verstand van. Ik zag mezelf al in de bijstand. Lang verhaal kort.... Een faillissement leek onontkoombaar. Adviesgesprek aangevraagd. Echt verhelderend gesprek. Mijn accountant heeft er totaal geen verstand van. Ik zag mezelf al in de bijstand. Lang verhaal kort. Mijn 5 besloten vennootschappen zijn niet failliet gegaan, maar allemaal (turbo) geliquideerd in januari 2022. Alle schuldeisers zijn geinformeerd. Niemand doet moeilijk. Wat ben in ongelooflijk blij dat alles met een sisser is afgelopen.

Witlox

Goed advies. Mijn boekhouder was het daar zelfs mee eens. Geen WHOA. Te duur. Teveel gedoe. We hebben een doorstart gemaakt. Complimenten voor Qiviq.

Rick

Eigenlijk mijn redder in nood.
Raakte nogal in paniek van de concept dagvaarding faillissement A €210.000 euro.
Door snel en vakkundig handelen heb ik dit kunnen afhandelen voor € 31.500...
Eigenlijk mijn redder in nood.
Door snel en vakkundig handelen heb ik dit kunnen afhandelen voor € 31.500 via een vaststellingsovereenkomst.
Ik kan niet anders zeggen dat ik zeer blij ben met het handelen van Dhr. Pouw.
Bij het eerste telefonisch contact had ik al gelijk het gevoel het gaat goedkomen.
Binnen 3 weken alles keurig geregeld.

Sezar Fida _NET Energy BV

Mijn bedrijf is kapot gemaakt door een klant die zijn rekeningen niet betaalde en dat is Zonel Energy uit Heerenveen. Maar wat doe je als je bedrijf volledig ten onder dreigt te gaan. Ik heb de hulp... Mijn bedrijf is kapot gemaakt door een klant die zijn rekeningen niet betaalde en dat is Zonel Energy uit Heerenveen. Maar wat doe je als je bedrijf volledig ten onder dreigt te gaan. Ik heb de hulp ingeroepen van QiViQ Juristen. Vader en zoon Pouw hebben mij super geholpen met het maken van een doorstart. En die doorstart kwam er -na onderhandelingen met curator mevrouw te Kiefte- verrassend snel. De Pouw familie heeft de doorstart volledig gefinancierd. Aankoopsom van de curator inclusief werkkapitaal. Wat hebben die mensen mij blij gemaakt. Alle complimenten gaan naar Timo en Eric Pouw.

DEEREKE Grondverzet Wegenbouw en Transport

Gisteren is het faillissement afgesloten. Zonder verdere problemen doorstart gemaakt. Nog bedankt voor alles. Gr. Michiel Weerts - Gronsveld - Limburg

Loyaal Beveiliging BV - Lorenzo van Vliet

Timo Pouw heeft mij prima geholpen. Het hele proces van geregisseerd faillissement tot en met een soepele doorstart is snel en vlot verlopen. Een echte aanrader!

CQ Montage - Hans de Vries

Goed begin van het nieuwe jaar. De schulden van mijn bedrijf zijn gesaneerd en afgekocht. Van de bank ontvingen wij vandaag een akkoord. De WHOA als drukmiddel heeft prima geholpen. Mijn zoon en ik... Goed begin van het nieuwe jaar. De schulden van mijn bedrijf zijn gesaneerd en afgekocht. Van de bank ontvingen wij vandaag een akkoord. De WHOA als drukmiddel heeft prima geholpen. Mijn zoon en ik zijn bijzonder tevreden over de mensen van Qiviq.

Gyllian Stegeman - Rijho BV Rijssen

Heel tevreden over het verloop van de hele procedure. Van faillissement tot en met de doorstart is alles vlot gegaan. Vandaag de doorstartovereenkomst met de curator getekend. Ik kan weer verder!... Heel tevreden over het verloop van de hele procedure. Van faillissement tot en met de doorstart is alles vlot gegaan. Vandaag de doorstartovereenkomst met de curator getekend. Ik kan weer verder! Thanks.