sterkMKB

Anita de Boer

Eric Pouw (PouwLegal Juristen) heeft ons uitstekend geholpen en geadviseerd. We hebben een snelle doorstart kunnen maken na jaren in de problemen te hebben gezeten. Iedereen heeft ons afgeraden... Eric Pouw (PouwLegal Juristen) heeft ons uitstekend geholpen en geadviseerd. We hebben een snelle doorstart kunnen maken na jaren in de problemen te hebben gezeten. Iedereen heeft ons afgeraden failliet te gaan. Ze hebben ons bang gemaakt zonder kennis van zaken. Pouw is recht door zee. Heldere duidelijk informatie. Met heel veel ervaring. Onze toekomst ziet er weer mooi uit. Alle ellende is achter de rug. We hadden 3 jaar geleden al moeten luisteren naar Eric Pouw.

SHB Service BV

Een tien op tien 10/10. Wat heeft LawFort ons geweldig goed geholpen met de doorstart. In januari 2018 heb ik een gesprek gevoerd, maar toen was ik er nog niet aan toe. Eind juli opnieuw een gesprek... Een tien op tien 10/10. Wat heeft LawFort ons geweldig goed geholpen met de doorstart. In januari 2018 heb ik een gesprek gevoerd, maar toen was ik er nog niet aan toe. Eind juli opnieuw een gesprek gehad met Eric Pouw. Het bedrijf was niet meer te redden in de huidige vorm en faillissement aangevraagd. Binnen 2 weken was de doorstart een feit en . . . . . de koopsom heb ik mogen betalen in termijnen vanuit het nieuwe bedrijf. Nu draaien we weer prima met 25 medewerkers. Wat een topprestatie van Eric Pouw. Bel mij gerust voor een referentie. Met vriendelijke groet, Shailesh Bhawan van SHB Service BV uit Kootwijkerbroek. Mijn nummer is 06 22 93 86 14

Victor Brouwer - Factory4Home

Eric Pouw roept altijd dat failliet gaan fantastisch is. Dat is het niet. Ik heb buikpijn gehad en voelde me erg onzeker. Het moet gezegd: Alles is goed gekomen. De curator en Eric kende elkaar. Dat... Eric Pouw roept altijd dat failliet gaan fantastisch is. Dat is het niet. Ik heb buikpijn gehad en voelde me erg onzeker. Het moet gezegd: Alles is goed gekomen. De curator en Eric kende elkaar. Dat was al een geruststelling. Op het laatste moment is ook de financiering nog in orde gekomen zodat de curator kon worden betaald. Inmiddels zijn we weer up en running met 15 van de in totaal 23 medewerkers. Mijn vrouw en ik zijn heel blij met LawFort en Eric Pouw. Goed gedaan jochie!

Ruud Vermeulen

Lawfort heeft ons geweldig goed geholpen. De heldere informatie vooraf, de strakke planning, altijd bereikbaar voor overleg en de geslaagde doorstart, het was allemaal dik voor elkaar. Failliet gaan... Lawfort heeft ons geweldig goed geholpen. De heldere informatie vooraf, de strakke planning, altijd bereikbaar voor overleg en de geslaagde doorstart, het was allemaal dik voor elkaar. Failliet gaan is heel vervelend, maar als het dan toch moet dan kan niemand je beter begeleiden dan Eric Pouw en Ed Goossens. Echt toffe advocaten. We hebben veel te lang gewacht. Dit hadden we 5 jaar eerder moeten doen. Bang voor het onbekende. Bang ook voor wat andere zouden denken en vinden. Het valt echt reuze mee! Een gevleugelde uitspraak van Pouw welke ik nooit meer zal vergeten; Een mens lijdt dikwijls het meest door het lijden dat hij vreest`

Glenn Meulman

Onze webwinkel groeide zo hard dat we het financieel niet meer konden bijbenen. Met een omzet van 6 miljoen per jaar en 12 medewerkers is het geen fijn vooruitzicht om failliet te gaan. En dat zij... Onze webwinkel groeide zo hard dat we het financieel niet meer konden bijbenen. Met een omzet van 6 miljoen per jaar en 12 medewerkers is het geen fijn vooruitzicht om failliet te gaan. En dat zij we uiteindelijk ook niet gegaan. Eric Pouw van Lawfort heeft de schuldeisers rustig weten krijgen en hij heeft een crowdfunding aanvraag gedaan welke uiteindelijk succesvol is afgerond. Met het verse kapitaal heeft hij de schulden afgekocht en we zijn zelfs verhuist naar een groter pand. Wij zijn Eric heel dankbaar voor zijn inzet.

KidzClub - Noemi van Haaster

Eric heeft mij fantastisch geholpen. Ik wilde niet failliet. Mijn schuld was echter wel ruim 150K. Mijn kledingwinkel is gesloten. Huurcontract zonder kosten beëindigd. Personeel ontslagen met... Eric heeft mij fantastisch geholpen. Ik wilde niet failliet. Mijn schuld was echter wel ruim 150K. Mijn kledingwinkel is gesloten. Huurcontract zonder kosten beëindigd. Personeel ontslagen met vaststellingsovereenkomst. Uitverkoop gehouden. Met die opbrengsten zijn alle schulden afgekocht. Eindelijk slaap ik weer rustig.

Co Schouten - transportondernemer

Eric Pouw heeft ons geweldig goed geholpen. De heldere informatie vooraf, de strakke planning, altijd bereikbaar voor overleg en de geslaagde doorstart, het was allemaal dik voor elkaar. Failliet... Eric Pouw heeft ons geweldig goed geholpen. De heldere informatie vooraf, de strakke planning, altijd bereikbaar voor overleg en de geslaagde doorstart, het was allemaal dik voor elkaar. Failliet gaan is heel vervelend, maar als het dan toch moet dan kan niemand je beter begeleiden dan Eric. Wij hebben veel te lang gewacht. Dit hadden we 3 jaar eerder moeten doen. Angst voor het onbekende is een slechte raadgever.

Kees de Vogel - Van den Nieuwendijk

Met je bedrijfsproblemen loop je niet te koop. Je loopt er niet alleen mee te koop, heel lang heb ik de problemen ook onder het tapijt proberen te wegen. Ontkennen. En nog eens ontkennen dat het... Met je bedrijfsproblemen loop je niet te koop. Je loopt er niet alleen mee te koop, heel lang heb ik de problemen ook onder het tapijt proberen te wegen. Ontkennen. En nog eens ontkennen dat het niet goed gaat maar dat je ook geen oplossing hebt. Die oplossingen zijn er heel snel gekomen met de komst van Eric Pouw. Een snelle analyse, een plan van aanpak en binnen 3 maanden zijn we, na een doorstart, eindelijk in een rustig financieel vaarwater gekomen. Hartelijk dank mr. Eric Pouw en mr. Ed Goossens voor jullie hulp en steun.

Guus Gorka - Tilburg

We hebben onze schulden laten afkopen door Eric Pouw. En met veel succes! Hij heeft daarmee een faillissement weten te voorkomen. Onze toekomst ziet er weer een stuk beter uit. Bedankt!

Bas van Dongen

Onze zakelijke problemen dateren van 2014. En telkens opnieuw konden we geen beslissing nemen op welke manier de problemen moesten worden opgelost. De interim manager van de Rabobank was geen... Onze zakelijke problemen dateren van 2014. En telkens opnieuw konden we geen beslissing nemen op welke manier de problemen moesten worden opgelost. De interim manager van de Rabobank was geen succes. Krediet werd zelfs ingeperkt. Contact opgenomen met Eric Pouw. Stappenplan gemaakt. Uitgevoerd. En binnen 3 maanden waren alle problemen opgelost. Helaas wel doormiddel van een faillissement. Ons bedrijf is nu in een rustig vaarwater gekomen.