sterkMKB

Jill Koppers

Beste Timo en Eric. Onze eerste kennismaking was nogal heftig. Wat zijn jullie confronterend. Het laatste beetje zelfvertrouwen was compleet verdwenen na jullie heldere analyse. Ik stond met mijn... Beste Timo en Eric. Onze eerste kennismaking was nogal heftig. Wat zijn jullie confronterend. Het laatste beetje zelfvertrouwen was compleet verdwenen na jullie heldere analyse. Ik stond met mijn rug tegen de muur. Er lag al een faillissementsaanvraag en geld was er op dat moment onvoldoende. Doorstarten was jullie oplossing. Echt eng! En onbekend. Toch maar gedaan. Daarna is alles als een raket aan me voorbij gegaan. Emotie. Emotie. Nu ben ik 3 maanden verder en ongelooflijk gelukkig. Wat zijn jullie een topteam. BV failliet. Doorstart met 23 man van de 31. Geen gezeur (meer) met de curator. Corona en toch winst. Ik kan het haast niet geloven. Dank jullie wel. Groetjes van Jill Koppers.

Duncan Stutterheim

Als u failliet dreigt te gaan schakel dan de hulp in van QiViQ Juristen en dan in het bijzonder van Eric Pouw. Zie mij verhaal https://www.dezaak.nl/3796/failliet-gaan-kan-iedereen-aanraden.htm

Bernard Ham

Faillissement voorkomen. Schulden afgekocht. Financiering voorraad geregeld. Personeel ontslagen. Huurprijs verlaagd. En onze website loopt als nooit tevoren. In maand maart hoogste omzet ooit.... Faillissement voorkomen. Schulden afgekocht. Financiering voorraad geregeld. Personeel ontslagen. Huurprijs verlaagd. En onze website loopt als nooit tevoren. In maand maart hoogste omzet ooit. Beide heren Pouw heel erg hartelijk bedankt!

Theo Arendzen

Ik ben bijzonder tevreden. Eric Pouw heeft voor mij een bankschuld van 250K afkocht voor 25K. Het heeft wel even geduurd. Meer dan een jaar. Maar het resultaat mag er zijn.

Nico Maatje Dakwerken

Lang gewikt en gewogen. Uiteindelijk heb ik de knoop doorgehakt, mede ook omdat de Rabo het krediet opzegde. Toen stond ik met de rug tegen de muur. Qiviq heeft mij enorm geholpen. Met de... Lang gewikt en gewogen. Uiteindelijk heb ik de knoop doorgehakt, mede ook omdat de Rabo het krediet opzegde. Toen stond ik met de rug tegen de muur. Qiviq heeft mij enorm geholpen. Met de onderhandelingen met de curator. Met de doorstart. Met de herfinanciering. Achteraf had ik me totaal geen zorgen hoeven te maken. Het ging eigenlijk vanzelf.

Webdesigndeal

Na veel tegenvallers opzoek gegaan op google naar faillissement en hoe hier onder uit te komen. Na wat zoeken kwam ik terecht op de pagina van www.directdoorstarten.com. Na het bekijken van de... Na veel tegenvallers opzoek gegaan op google naar faillissement en hoe hier onder uit te komen. Na wat zoeken kwam ik terecht op de pagina van www.directdoorstarten.com. Na het bekijken van de introductievideo en wat research over dit bedrijf en de heer Eric Pauw kwam ik er al snel achter dat dit een zeer gerespecteerd bedrijf is wat al heel veel ondernemers heeft geholpen orde op zaken te stellen. Na het bellen kon er op zeer korte tijd een afspraak gemaakt worden (deze afspraak kon de volgende dag direct al!). Na de afspraak bleek dat er structureel een aantal dingen veranderd moesten worden, de heren van Direct Doorstarten hebben mij daarbij zeer goed geadviseerd en hebben daarmee een faillissement kunnen voorkomen. Door een aantal brieven en gesprekken te voeren met diverse partijen is zijn de enorme problemen teruggebracht tot een minimum en ziet de toekomst er weer positief uit! Ik ben deze heren dan ook ontzettend dankbaar voor hun hulp, advies en kundigheid.

Aad Brouwer - Den Haag

In 2016 ben ik met mijn reclamebureau failliet gegaan. De afwikkeling is vlot verlopen, maar de curator liet mijn niet los vanwege een schuld in rekening courant. Begin dit jaar is ook dat probleem... In 2016 ben ik met mijn reclamebureau failliet gegaan. De afwikkeling is vlot verlopen, maar de curator liet mijn niet los vanwege een schuld in rekening courant. Begin dit jaar is ook dat probleem opgelost. Al die jaren heeft Eric Pouw mij met raad en daad bijgestaan. Niets was hem teveel. Altijd positief gebleven op momenten dat ik het even niet zag zitten. Het resultaat is ongelooflijk. Schuld is door Eric afgekocht voor 3,5% tegen finale kwijting. Heel erg bedankt Eric!

Ruth Groeneveld -Comfort Communicatie-

Bedankt Eric Pouw en team.

In een zeer moeilijke tijd met slechte vooruitzichten ben ik in contact gekomen met Eric.
Mijn onderneming leed aan alle kanten en door persoonlijke...
Bedankt Eric Pouw en team.

Mijn onderneming leed aan alle kanten en door persoonlijke omstandigheden was ik vermoeid geraakt. De angst verlamde mij en dat gaf ‘ademnood’. Meteen na het eerste contact met Eric merkte ik het effect op mij van de rust
die er van Eric uitging en zijn kennis en inzichten over de te nemen stappen gaven mij veiligheid en moed terug. Eric werd onze steun en toeverlaat in dit proces en gaandeweg heb ik met groot succes een doorstart kunnen maken met mijn onderneming. Ik heb ontzettend veel geleerd van Eric in deze periode.
DANKBAAR voor altijd! Om nooit meer te vergeten.

Gabor Kovacs - Krug XL Glas en Verf Haarlem

Zoals velen op dit forum schrijven, het is vooral de angst voor het onbekende om de stap te maken om je bedrijf failliet te laten gaan en door te starten. Eric Pouw heeft die angst weggenomen en een... Zoals velen op dit forum schrijven, het is vooral de angst voor het onbekende om de stap te maken om je bedrijf failliet te laten gaan en door te starten. Eric Pouw heeft die angst weggenomen en een doorstart weten te maken samen met de curator. Echt top gedaan. Dank je wel.

Jeffrey en Chris

We wilden NOOIT failliet met B.V. EERSTE SOESTER ELECTRISCHE DRUKKERIJ. Te trots, te hard gewerkt ook en zeker niet onze leveranciers teleur moeten stellen. Het is er toch van gekomen. Wat een... We wilden NOOIT failliet met B.V. EERSTE SOESTER ELECTRISCHE DRUKKERIJ. Te trots, te hard gewerkt ook en zeker niet onze leveranciers teleur moeten stellen. Het is er toch van gekomen. Wat een ellende. Maar wat een opluchting ook. Nu komen we toe aan normaal werken. Niet meer wakker liggen vanwege de stress. Ja, we hebben een doorstart gemaakt. Bedankt daarvoor Timo en Eric. Jullie waren onze rots in de branding. Door jullie zijn we overeind gebleven en niet ten onder gegaan. Hartelijk dank! Jeffry en Chris.