Medipro

Nog steeds gestopt
Raadt u andere rokers Medipro aan?
Vriendelijkheid
Deskundigheid Coach
Afspraak Maken

Marlies de Bilde Scholter

Pleisters kort gebruikt werd er steeds zieker van

1 dag met 1 dag zonder

Thea van Dalfsen

De persoonlijke begeleiding heeft mee eindelijk van het roken gebracht

Je hebt een stok achter de deur

J.A.Faasse

Helpt echt. Vooral de gesprekken.

De gesprekken met de coach.

ritsema

Prima bejegening. Vriendelijk en ter zake

Medipro

De sessies hebben mij op weg geholpen. Ik dacht dat het zonder hulpmiddelen zou kunnen maar heb na de sessies to h besloten om een Champix kuur te doen. Al na een paar pillen was de behoefte aan... De sessies hebben mij op weg geholpen. Ik dacht dat het zonder hulpmiddelen zou kunnen maar heb na de sessies to h besloten om een Champix kuur te doen. Al na een paar pillen was de behoefte aan nicotine weg. Ik heb de kuur afgemaakt en heb sindsdien geen nicotine dwang meer.

H. de Knegt

Zeer goede ervaring. Ze hebben gedaan wat belooft werd.

zeer goede persoonlijke benadering

A.B. BOELENS

Super heel fijn allemaal. Ben nu bijna 3 jaar van t roken af.

Super fijne bergelijding

Pommeren Van Chris

Een goede begeleidt gehad en het ging zo goed. Jammer van de kilo,s maar i’ meende ervan af te zijn. Zwakte heeft toegeslagen en jammer genoeg rook ik weer een beetje. Ik zou graag maar dan voorgoed... Een goede begeleidt gehad en het ging zo goed. Jammer van de kilo,s maar i’ meende ervan af te zijn. Zwakte heeft toegeslagen en jammer genoeg rook ik weer een beetje. Ik zou graag maar dan voorgoed willen stoppen

Jammer, dat ik pas na een jaar een feedback mag geven als dat eerder was geweest had dat gestimuleerd om niet te beginnen of zeker weer te stoppen

Wil Tegenbosch

Uiteraard moet je zelf erg gemotiveerd zijn. Dat was ik zeker ! Na 51 jaar roken was ik er helemaal klaar mee. Overal moet je buiten gaan roken, niet rokers hebben altijd last van je, het stinkt, je... Uiteraard moet je zelf erg gemotiveerd zijn. Dat was ik zeker ! Na 51 jaar roken was ik er helemaal klaar mee. Overal moet je buiten gaan roken, niet rokers hebben altijd last van je, het stinkt, je haar en kleren ruiken altijd laat staan je adem. Allemaal dingen die ik nu niet meer heb.
Ook mijn partner rookt nog steeds en desondanks ben ok er al 5 jaar heerlijk van af.
Ik had een goede coach, ben in overleg met haar begonnen met de zwaarste pleisters maar na 3 weken al afgebouwd en nooit meer gerookt. Ik heb spannende, feestelijke en verdrietige tijden gehad maar ik ben niet opnieuw begonnen. Ik ben super trots op mezelf.