Nog steeds gestopt
Raadt u andere rokers Medipro aan?
Vriendelijkheid
Deskundigheid Coach
Afspraak Maken

Fred Strijk

Ik ben nu bijna 3 jaar gestopt met roken

Coach

Herman Sluijter

Ik was binnen 5 weken van het roken af rook nu al meer dan 4 jaar niet meer ben er erg blij mee.

Ik heb alles zeer positief ervaren.

Gonda Bos van der Ploeg

Een zeer goede ervaring. Goede begeleiding, en altijd tijd als er vragen zijn. Het heeft mij van het roken afgeholpen. Tot op de dag van vandaag rook ik nog steeds niet. Sterker nog, ik wordt... Een zeer goede ervaring. Goede begeleiding, en altijd tijd als er vragen zijn. Het heeft mij van het roken afgeholpen. Tot op de dag van vandaag rook ik nog steeds niet. Sterker nog, ik wordt misselijk als er mensen bij mij in de buurt roken. Blij dat ik er vanaf ben.
Nogmaals bedankt voor de goede begeleiding.

Een luisterde oor en goede begeleiding

Ed Staal

Zeer goede begeleiding niet dwingend

Professionele begeleiding

A R Kops

Deskundig heid

Deskundig

Rian

Ben nu 3 jaar later nog steeds gestopt met roken. En denk nog regelmatig aan enkele tips.

Geweldige coach!

Michael de Jong

Goede gesprekken met psygologe,en nog steeds niet aan het roken

goede psychologische hulp

Leonie Langezaal

Fijne ervaring, doel kunnen behalen

je gaat met een fijn gevoel je doel bereiken!

Reactie Medipro:

Beste Mevrouw Langezaal,
Beste Mevrouw Langezaal,
Bedankt voor deze positieve review. Ik zie dat u de informatie op onze website met 3 sterren beoordeelt. Wij zijn constant bezig met het verbeteren van onze website, en uw feedback kan ons daarbij helpen! Zou u willen laten weten welke informatie u op de website gemist heeft? Dan gaan wij daarmee aan de slag.
Vriendelijke groet,

Verbeek

Prettig en met succes geholpen

Doelgericht

Reactie Medipro:

Beste Meneer Verbeek,
Beste Meneer Verbeek,
Bedankt voor deze positieve review. Ik zie dat u de informatie op de website met een onvoldoende beoordeelt. Wij zijn constant bezig met het verbeteren van onze website, en uw feedback kan ons daarbij helpen! Zou u willen laten weten welke informatie u op de website gemist heeft? Dan gaan wij daarmee aan de slag.
Vriendelijke groet,

H verhaeg

Her was stimulerend hetging om stoppen met roken en ik rook nog steeds nite

Duidelijkheid