Medipro

Nog steeds gestopt
Raadt u andere rokers Medipro aan?
Vriendelijkheid
Deskundigheid Coach
Afspraak Maken

M.J. Hermans

Zonder de pleisters en coach had ik het nooit gered. Zoveel jaren gerookt en hoop opgegeven dat ik van het roken afkwam. ben zo trots op mezelf dat het toch gelukt is. Al 2 jaar clean, maar soms heb... Zonder de pleisters en coach had ik het nooit gered. Zoveel jaren gerookt en hoop opgegeven dat ik van het roken afkwam. ben zo trots op mezelf dat het toch gelukt is. Al 2 jaar clean, maar soms heb ik nog trek in een sigaret, maar dat gaat voorbij, niet aan toegegeven!!

steun in de rug

Corry Dercksen

Ik heb goede hulp gehad bij het stoppen met roken

Het maandelijkse gesprek is een echte ondersteuning

Loes Hulsman

Ik heb alleen maar positieve ervaringen. Vooral de gesprekken met de coach waren erg zinvol. Ik had al een paar maal op eigen houtje geprobeerd om te stoppen maar dat lukte niet. Nu, met medipro,... Ik heb alleen maar positieve ervaringen. Vooral de gesprekken met de coach waren erg zinvol. Ik had al een paar maal op eigen houtje geprobeerd om te stoppen maar dat lukte niet. Nu, met medipro, rook ik niet meer sinds 24 oktober 2020. Goed hé.

Er wordt naar je geluisterd. De coach was erg goed in haar werk.

mike

goede coach

T Geryl

Fijne, duidelijke en hartelijke coaching.

Het stimuleert als een 'vreemde' meekijkt met de stoppoging.

Rachel

Medipro heeft mij goed geholpen met het stoppen. Combinatie van nicotine pleisters en begeleiding was zodanig goed om geen terugval te krijgen.

Goede ondersteuning

Anouk

Super ervaring

Hele fijne coating

G.Slabbekoorn

Goede coach, goed geholpen.

Deskundige vrouw

Monique Kuizenga

Erg fijn om medipro als helpende hand te hebben bij het stoppen met roken. Vooral ook omdat dit geen eigen kosten met zich mee brengt

Extra stevige steun in de rug bij het stoppen met roken.
Geen eigen extra kosten
Duidelijk