1919 beoordelingen

Bestelling incompleet

Bestelling incompleet

fysiotherapie De Ruiter

Uw ervaring met het matras en ons bedrijf

Er was een probleem met het opvragen van het wachtwoord: het verwachte e-mailbericht kwam niet.Er bleek wel een melding bij Medicomfort binnen gekomen te zijn dat een bestelling niet was... Er was een probleem met het opvragen van het wachtwoord: het verwachte e-mailbericht kwam niet.Er bleek wel een melding bij Medicomfort binnen gekomen te zijn dat een bestelling niet was afgerond.Daarop werd ons een bericht gestuurd, waardoor alsnog de bestelling kon worden verwerkt en al de andere dag netjes bezorgd.

fysiotherapie De Ruiter

Marielle

Kussen op maat.nl fantastisch! Top service en beste kussen ooit!

john sammelius

Voldoende

Uw ervaring met het matras en ons bedrijf

Bestelling was snel binnen volgens de gestelde norm. Miste alleen wat extra informatie van het door mij bestelde product. Bv hoelang ik het per dag mag dragen en pas op als je dat doet zijn dat de... Bestelling was snel binnen volgens de gestelde norm. Miste alleen wat extra informatie van het door mij bestelde product. Bv hoelang ik het per dag mag dragen en pas op als je dat doet zijn dat de gevolgen. Maar goed over het algemeen voldoende

john sammelius

Louise

4.00

Louise

W.F. Van der Vliey

Totnutoe uitstekend. Afhandeling van een retour moet nog plaatsvinden.

W.F. Van der Vliey