1915 beoordelingen

1915 Reviews

frans

Alles was op voorraad, snel geleverd.

Uw ervaring met het matras en ons bedrijf

Alles was op voorraad, snel geleverd.

Melita Spoelstra

Goed, simpel, correct en snel

Fysiotherapie van der Vliet

Telefonisch niet bereikbaar.

Uw ervaring met het matras en ons bedrijf

Het telefoonnummer in Vaassen is niet bereikbaar. Heel vervelend als je iets wilt weten of doorgeven.

Fysiotherapie van der Vliet

Bestelling incompleet

Bestelling incompleet

fysiotherapie De Ruiter

Uw ervaring met het matras en ons bedrijf

Er was een probleem met het opvragen van het wachtwoord: het verwachte e-mailbericht kwam niet.Er bleek wel een melding bij Medicomfort binnen gekomen te zijn dat een bestelling niet was... Er was een probleem met het opvragen van het wachtwoord: het verwachte e-mailbericht kwam niet.Er bleek wel een melding bij Medicomfort binnen gekomen te zijn dat een bestelling niet was afgerond.Daarop werd ons een bericht gestuurd, waardoor alsnog de bestelling kon worden verwerkt en al de andere dag netjes bezorgd.

fysiotherapie De Ruiter

Marielle

Kussen op maat.nl fantastisch! Top service en beste kussen ooit!