1919 beoordelingen

1919 Reviews

Hans Renee

Positief

Uw ervaring met het matras en ons bedrijf

matras ligt heerlijk, dat is de reden zat zowel mijn vrouw als ik voor de tweede maal een matras van medisch matras hebben gekozen

Nathalie Deruyck

Erg tevreden over de dienstverlening

Uw ervaring met het matras en ons bedrijf

Super matras. Kwaliteit nachtrust veel verbeterd.

Bulthuis

Heerlijk matras, levertijd was alleen langer

Vriendelijk en bekens

Sneeuwwitje

Zalige matras, weg
rugpijn

Klantvriendelijk en correct

Goede afhandeling van de bestelling. heel prettig dat je 14 dagen mag proefslapen

Uw ervaring met het matras en ons bedrijf

Goede matras, 14 dagen proefliggen was wel nodig om zeker te weten dat dit bij ons paste

Marieke Kroon

Prima. Goede klantenservice. Ze doen wat ze zeggen.

Uw ervaring met het matras en ons bedrijf

Product besteld. Werd geleverd. Paste niet goed. Klantenservice gebeld. Stond me vriendelijk en duidelijk te woord en zegde toe een code toe te sturen over de mail met uitleg over hoe te... Product besteld. Werd geleverd. Paste niet goed. Klantenservice gebeld. Stond me vriendelijk en duidelijk te woord en zegde toe een code toe te sturen over de mail met uitleg over hoe te retourneren. Ging allemaal prima. Geld inmiddels terug gehad.

Marieke Kroon

duidelijke site

Tini

2.00

Uw ervaring met het matras en ons bedrijf

snelle levering, fijn dat de prijs zo laag was, omdat ik deze artikelen aan een vriendin wil geven.Maar helaas. kloppen de maten niet , jammer