1919 beoordelingen

1919 Reviews

Paula van Erp

Sinds ik dit nieuw matras en kussen heb van Medicomfort zijn mijn rug- en nekklachten aanzienlijk minder. Heel erg tevreden! Goede service! Ik kan het iedereen aanbevelen.

Uw ervaring met het matras en ons bedrijf

De eerste keer was er per ongeluk een verkeerde maat matras geleverd, maar dit werd heel netjes opgelost.

Wisse

Misleidend en discriminerend!

Uw ervaring met het matras en ons bedrijf

Mijn ouders (85+) is zonder opgaaf van redenen betaling achteraf geweigerd. Bij navraag gaven ze aan dat hun identiteit online niet kon worden vastgesteld. Hahaha nee deze mensen zitten niet op... Mijn ouders (85+) is zonder opgaaf van redenen betaling achteraf geweigerd. Bij navraag gaven ze aan dat hun identiteit online niet kon worden vastgesteld. Hahaha nee deze mensen zitten niet op Facebook! Zijn ze daarom onbetrouwbaar! Wat een discriminatie van ouderen. Haal die vermelding van achteraf betalen eens gauw van jullie homepage!!! Bestelling trouwens gelijk geannuleerd!

Reactie Medicomfort:

Beste mevrouw Wisse,
Beste mevrouw Wisse,
Het spijt ons dat uw ouders de dupe zijn geworden van een veranderende maatschappij. Er zijn helaas steeds mensen die artikelen bestellen met het voornemen om deze niet te betalen. Wij hebben in verband met een stijgend aantal negatieve ervaringen onze regels wat betreft het leveren op basis van achteraf betaling aangescherpt.
Bij elke bestelling controleert een extern bedrijf de gegevens van de klant en krijgen wij een risicoanalyse. Het is onder andere belangrijk dat de persoon die bestelt ook daadwerkelijk degene is die hij/zij op papier zegt te zijn en dat die persoon op het opgegeven adres woont. Als er twijfels zijn aangaande de identiteit en/of het adres neemt het risico van niet betaling toe en staan wij daarna machteloos aangezien er geen juridische stappen kunnen worden genomen indien identiteit en adres niet bij elkaar horen. Wij hebben daarom besloten in zo'n geval te vragen om betaling bij aflevering of om een vooruitbetaling (mensen mogen zelf kiezen).
Het proefslaapconcept blijft van kracht, mochten de matrassen niet bevallen dan storten we de betaling na afhaling van de matrassen direct terug.
Helaas worden van dit soort maatregelen soms mensen de dupe die geheel te goeder trouw zijn, zoals in het geval van uw ouders. Onze excuses hiervoor, we zoeken naar mogelijkheden om deze ongewenste effecten te voorkomen.

jpw de bruijn

Na aanmelding direct reactie hierna ruim een week gewacht op een afspraak om te leveren
Toen heb ik maar gebeld en was mijn aanvrage zoekgeraakt
Maar toen dit was opgelost ben ik daarna...
Toen heb ik maar gebeld en was mijn aanvrage zoekgeraakt
Maar toen dit was opgelost ben ik daarna gelijk gebeld om het de zelfde dag nog te bezorgen
Dit was prima!

Uw ervaring met het matras en ons bedrijf

sterk punt is : als er een fout gemaakt wordt , lost men het snel op

Duidelijk en goed product.

Uw ervaring met het matras en ons bedrijf

Fijn en snel en vooral persoonlijk contact.

prima

René Maaskant.

Goede en snelle service.

Uw ervaring met het matras en ons bedrijf

De eerste nachten, zoals verwacht, wilde ik heb gelijk op laten halen haha.
Maar nu slaap ik bijna zonder klachten aan mijn rug.

Freddy Van de Putte

Uitstekende service

Uw ervaring met het matras en ons bedrijf

Goede producten, zeer goede klantenopvolging

Comfortabel matras

Uw ervaring met het matras en ons bedrijf

Het matras slaapt lekker maar had voorheen ook een matras van Medicomfort dus ik was al tevreden. Het leveren van het matras ging niet heel handig. Allereerst zou ik een half uur van te voren worden... Het matras slaapt lekker maar had voorheen ook een matras van Medicomfort dus ik was al tevreden. Het leveren van het matras ging niet heel handig. Allereerst zou ik een half uur van te voren worden gebeld, maar ik werd gebeld toen hij al voor de deur stond. Vervolgens deelde hij mee dat zijn pinautomaat het niet deed dus of ik het contant had. Dit met het gevolg dat ik eerst opzoek moest naar een bank om over de 1000 euro te pinnen. Hij had ook geen wisselgeld dus ik moest zorgen dat ik het bedrag excact had. Dit was nog een hoop gedoe.

Wij kennen de matrassen en hebben enkele jaren geleden ook een matras van jullie gehad .

Uw ervaring met het matras en ons bedrijf

Omdat wij goede ervaring hadden met het matras vanwege mijn rugpijn,fijne levering

Goossens

Goede snelle service en een heerlijk matras.

Uw ervaring met het matras en ons bedrijf

Snelle service. Vertrouwen met het achteraf kunnen betalen. Goede heldere informatie en afspraken worden nagekomen.