1912 beoordelingen

1912 Reviews

Comfortabel matras

Uw ervaring met het matras en ons bedrijf

Het matras slaapt lekker maar had voorheen ook een matras van Medicomfort dus ik was al tevreden. Het leveren van het matras ging niet heel handig. Allereerst zou ik een half uur van te voren worden... Het matras slaapt lekker maar had voorheen ook een matras van Medicomfort dus ik was al tevreden. Het leveren van het matras ging niet heel handig. Allereerst zou ik een half uur van te voren worden gebeld, maar ik werd gebeld toen hij al voor de deur stond. Vervolgens deelde hij mee dat zijn pinautomaat het niet deed dus of ik het contant had. Dit met het gevolg dat ik eerst opzoek moest naar een bank om over de 1000 euro te pinnen. Hij had ook geen wisselgeld dus ik moest zorgen dat ik het bedrag excact had. Dit was nog een hoop gedoe.

Wij kennen de matrassen en hebben enkele jaren geleden ook een matras van jullie gehad .

Uw ervaring met het matras en ons bedrijf

Omdat wij goede ervaring hadden met het matras vanwege mijn rugpijn,fijne levering

Goossens

Goede snelle service en een heerlijk matras.

Uw ervaring met het matras en ons bedrijf

Snelle service. Vertrouwen met het achteraf kunnen betalen. Goede heldere informatie en afspraken worden nagekomen.

Hans Renee

Positief

Uw ervaring met het matras en ons bedrijf

matras ligt heerlijk, dat is de reden zat zowel mijn vrouw als ik voor de tweede maal een matras van medisch matras hebben gekozen

Nathalie Deruyck

Erg tevreden over de dienstverlening

Uw ervaring met het matras en ons bedrijf

Super matras. Kwaliteit nachtrust veel verbeterd.

Bulthuis

Heerlijk matras, levertijd was alleen langer

Vriendelijk en bekens

Sneeuwwitje

Zalige matras, weg
rugpijn

Klantvriendelijk en correct

Goede afhandeling van de bestelling. heel prettig dat je 14 dagen mag proefslapen

Uw ervaring met het matras en ons bedrijf

Goede matras, 14 dagen proefliggen was wel nodig om zeker te weten dat dit bij ons paste

Marieke Kroon

Prima. Goede klantenservice. Ze doen wat ze zeggen.

Uw ervaring met het matras en ons bedrijf

Product besteld. Werd geleverd. Paste niet goed. Klantenservice gebeld. Stond me vriendelijk en duidelijk te woord en zegde toe een code toe te sturen over de mail met uitleg over hoe te... Product besteld. Werd geleverd. Paste niet goed. Klantenservice gebeld. Stond me vriendelijk en duidelijk te woord en zegde toe een code toe te sturen over de mail met uitleg over hoe te retourneren. Ging allemaal prima. Geld inmiddels terug gehad.

Marieke Kroon