1919 beoordelingen

1919 Reviews

Fam Husmann

goede service, goed product, Product verpakking kan beter ivm transport, namelijk in geseald plastic.

Uw ervaring met het matras en ons bedrijf

Verschillende matrassen uitgeprobeerd, toch weer gekozen voor medicomfort. Slaap er lekker op. Dit is onze tweede matras van Medicomfort. De eerste heeft het 10 jaar volgehouden!

R. Luts

Gewoon lekker slapen, dit is de tweede keer dat wij onze matrassen bestellen en ook deze keer is de bestelling en levering zonder problemen verlopen. Prima service en prima matrassen.

Uw ervaring met het matras en ons bedrijf

Klantvriendelijkheid, logistiek en betalingsgemak prima.
De matrassen slapen heerlijk, wij zijn uitgeslapen en fris in de ochtend.

struyf hugo

Super

alles in orde

Frank

Prima matras. Goede prijs / kwaliteitverhouding

Uw ervaring met het matras en ons bedrijf

Het matras is stevig. Lijkt op het eerste moment hard, maar geeft overal goed mee. Niets knelt en toch zeer goede ondersteuning. Ook de temperatuur beweegt goed mee. Onlangs ziek geweest en flink... Het matras is stevig. Lijkt op het eerste moment hard, maar geeft overal goed mee. Niets knelt en toch zeer goede ondersteuning. Ook de temperatuur beweegt goed mee. Onlangs ziek geweest en flink gezweet. Het matras bleef kurkdroog, terwijl mijn pyjama echt nat was.
In eerste instantie ook een bedbodem besteld, met de vraag of die ook twee weken op zicht is. Dat bleek niet het geval en medicomfort vroeg vervolgens of deze dan toch geleverd moet worden. Heel makkelijk meegewerkt om de bestelling te beperken tot het matras. Prima.

Keurige service.
Prima matras.

Zie boven

Ondanks levering van de foutieve maat, toch zeer tevreden van de service.

Uw ervaring met het matras en ons bedrijf

De matras is een absolute aanrader.
Werd mij aanbevolen door vrienden en ook ik zal ze zeker aanbevelen. Top!
Mijn rugklachten...? Welke rugklachten? :-)

J.M.G. van Bakel

Matras is keurig bezorgd, was al bekend met het concept en de werkwijze van Medicomfort. Dit was wederom top en goed verzorgd !

Uw ervaring met het matras en ons bedrijf

Heerlijk matras en je krijgt de kans om het 14 dagen kosteloos te proberen, bevalt het product dan betaal je de nota en anders komt men deze weer gratis ophalen. Ideale manier om te proberen en dat... Heerlijk matras en je krijgt de kans om het 14 dagen kosteloos te proberen, bevalt het product dan betaal je de nota en anders komt men deze weer gratis ophalen. Ideale manier om te proberen en dat je niet aan een product gebonden bent als het achteraf toch niet goed bevalt. Reeds ervaring met Medicomfort en dit is wederom tot volle tevredenheid.

Het ging niet om een matras, maar om een hoog/laag lattenbodem zonder ombouw.
Het ging niet om een matras, maar om een hoog/laag lattenbodem zonder ombouw.
Al direct bij het eerste, telefonische contact werd toegezegd snel terug te komen met meer informatie (afwijkende afmetingen); dit gebeurde als toegezegd. Ook bij een later contact hierover kreeg ik de benodigde informatie weer als toegezegd. Bij levering en plaatsing van de lattenbodem door eigen mensen van Medicomfort hebben de heren een geweldige service verleend, waarvoor nogmaals mijn oprechte dank.
Een fijne ervaring in een periode dat alles toch al wat moeilijker is.

Perfect!!!!! Geen rug klachten meer.????

Goede communicatie!!!Snel geleverd.????

Helaas kreeg ik in eerste instantie de verkeerde maat geleverd. Deze is na een telefoontje omgeruild.

Uw ervaring met het matras en ons bedrijf

Matras bevalt tot nu toe. Kan echter geen oordeel vellen of de duurzaamheid.