1912 beoordelingen

1912 Reviews

Prima matras.

Uw ervaring met het matras en ons bedrijf

het uitproberen en terug kunnen sturen.

Niet up to date en chaotisch te noemen. 6

Matras is volgens mij wel Oke. Verdere info via telefoon niet volledig.6

Jan van Doremalen

Als er op matrasgebied een Nobelprijs zou bestaan , zou ik jullie voordragen!!!!!

Uw ervaring met het matras en ons bedrijf

Ter zake kundig, snel, vriendelijk en alles al ingevuld bij de factuur.

Fam Husmann

goede service, goed product, Product verpakking kan beter ivm transport, namelijk in geseald plastic.

Uw ervaring met het matras en ons bedrijf

Verschillende matrassen uitgeprobeerd, toch weer gekozen voor medicomfort. Slaap er lekker op. Dit is onze tweede matras van Medicomfort. De eerste heeft het 10 jaar volgehouden!

R. Luts

Gewoon lekker slapen, dit is de tweede keer dat wij onze matrassen bestellen en ook deze keer is de bestelling en levering zonder problemen verlopen. Prima service en prima matrassen.

Uw ervaring met het matras en ons bedrijf

Klantvriendelijkheid, logistiek en betalingsgemak prima.
De matrassen slapen heerlijk, wij zijn uitgeslapen en fris in de ochtend.

struyf hugo

Super

alles in orde

Frank

Prima matras. Goede prijs / kwaliteitverhouding

Uw ervaring met het matras en ons bedrijf

Het matras is stevig. Lijkt op het eerste moment hard, maar geeft overal goed mee. Niets knelt en toch zeer goede ondersteuning. Ook de temperatuur beweegt goed mee. Onlangs ziek geweest en flink... Het matras is stevig. Lijkt op het eerste moment hard, maar geeft overal goed mee. Niets knelt en toch zeer goede ondersteuning. Ook de temperatuur beweegt goed mee. Onlangs ziek geweest en flink gezweet. Het matras bleef kurkdroog, terwijl mijn pyjama echt nat was.
In eerste instantie ook een bedbodem besteld, met de vraag of die ook twee weken op zicht is. Dat bleek niet het geval en medicomfort vroeg vervolgens of deze dan toch geleverd moet worden. Heel makkelijk meegewerkt om de bestelling te beperken tot het matras. Prima.

Keurige service.
Prima matras.

Zie boven

Ondanks levering van de foutieve maat, toch zeer tevreden van de service.

Uw ervaring met het matras en ons bedrijf

De matras is een absolute aanrader.
Werd mij aanbevolen door vrienden en ook ik zal ze zeker aanbevelen. Top!
Mijn rugklachten...? Welke rugklachten? :-)

J.M.G. van Bakel

Matras is keurig bezorgd, was al bekend met het concept en de werkwijze van Medicomfort. Dit was wederom top en goed verzorgd !

Uw ervaring met het matras en ons bedrijf

Heerlijk matras en je krijgt de kans om het 14 dagen kosteloos te proberen, bevalt het product dan betaal je de nota en anders komt men deze weer gratis ophalen. Ideale manier om te proberen en dat... Heerlijk matras en je krijgt de kans om het 14 dagen kosteloos te proberen, bevalt het product dan betaal je de nota en anders komt men deze weer gratis ophalen. Ideale manier om te proberen en dat je niet aan een product gebonden bent als het achteraf toch niet goed bevalt. Reeds ervaring met Medicomfort en dit is wederom tot volle tevredenheid.