1915 beoordelingen

1915 Reviews

Rob Hond

Een prima bedrijf, dat de belofte meer dan waar maakt.

Uw ervaring met het matras en ons bedrijf

Zeven jaar geleden gingen wij op zoek naar een nieuw matras. Na diverse winkels te hebben bezocht, zagen we al gauw door de bomen het bos niet meer. Matrassen met ballen, matrassen met veren,... Zeven jaar geleden gingen wij op zoek naar een nieuw matras. Na diverse winkels te hebben bezocht, zagen we al gauw door de bomen het bos niet meer. Matrassen met ballen, matrassen met veren, traagschuim matrassen, matrassen met... je kunt het zo gek niet bedenken, overal hebben we in de diverse winkels op gelegen. Eén ding hadden ze allemaal gemeen: ze waren vooral allemaal vreselijk duur! Toen zagen we de advertentie van Medicomfort: geen eigen winkel, om "proef te liggen", maar gewoon uitproberen thuis, on ons eigen bed. En dat tegen een heel redelijke prijs; we hebben tijdens onze zoektocht matrassen gezien die meer twee keer zoveel kostten! We besloten, die veertien dagen proefslapen dan maar aan te vragen. Dat hadden we járen eerder moeten doen! Een heerlijk, matras waarop je lekker slaapt en uitgerust weer wakker wordt. Na 14 dagen proefslapen ons lekkere matras terugsturen? Voor geen goud!

Kortgeleden kochten we een nieuw, groter bed. En daarvoor hadden we natuurlijk ook grotere matrassen nodig. We hebben dan ook geen moment getwijfeld en opnieuw gekozen voor Medicomfort. De veertien dagen proefslapen waren dit keer eigenlijk niet nodig want ons oordeel stond vanaf dag één al vast: Héérlijke matrassen! Ook voor ons nieuwe bed met elektrisch bedienbare lattenbodems. Een aanrader? Jazeker (en nee... ik werk niet voor Medicomfort)!

Matras is goed service niet

dat het matras goed is

Heel onpersoonlijk bestelproces en wat inflexibele aflevertijden.

Matras ligt prima

Na 3 jaar met een dure latex matras en elke morgen serieuze lage rugpijn, ben ik nu echt tevreden met deze medicomfort matras. Service uitstekend. BEDANKT !

Ik had de matras nog wel iets langer willen testen maar was toch goede keuze

Uw ervaring met het matras en ons bedrijf

prima geholpen ook per telefoon

Nancy

Ik wacht al een week op mijn matras.. nog steeds niet binnen

Uw ervaring met het matras en ons bedrijf

Goede info op site, vriendelijke klantenservice, maar leveringssnelheid in onder de maat

Vercammen thilda

Heb in lange tijd niet meer zo goed geslapen

Uw ervaring met het matras en ons bedrijf

Is ideaal ook goed dat je ze kunt uitproberen alles correct en goed verlopen

Haptotherapiepraktijk Veenendaal

Uw ervaring met het matras en ons bedrijf

Patienten vinden het matras aangenaam.

Patienten vinden het matras aangenaam.

Op internet vond ik een vergelijkbaar matras (medi -active) dat ruim 100 euro goedkoper is en nu zelfs in de aanbieding voor €379,-. Omdat ik al een matras van jullie in gebruik heb in een andere praktijk ben ik voor hetzelde merk gegaan. Zou ik een nieuwe klant zijn dan had ik voor Medi -active gekozen. Prijstechnisch zijn zij veel aantrekkelijker.

Uw ervaring met het matras en ons bedrijf

Patienten vinden dit matras aangenaam.

Patienten vinden dit matras aangenaam.

Op internet vond ik een vergelijkbaar matras (medi-active) dat ruim honderd euro goedkoper is en nu zelfs in de aanbieding voor €379,- . Omdat ik in een andere praktijk al een matras van jullie in gebruik heb ben ik voor hetzelfde merk gegaan. Echter zou ik een nieuwe klant zijn geweest dan had ik voor Medi-activ gekozen. Prijstechnisch is medi -active veel aantrekkelijker.

Koen Hendrickx

Heerlijk matras, echt een aanrader na een pocketvering matras te hebben gehad.

Uw ervaring met het matras en ons bedrijf

Ik slaap op mijn zij, mijn vriendin op haar rug, we zijn allebei heel erg tevreden!