1919 beoordelingen

1919 Reviews

J.P. Smit, Appelscha

Matras super, service onvoldoende

Uw ervaring met het matras en ons bedrijf

Matras en kussens zijn perfect. Daar gaat het uiteindelijk om. Veel spierklachten verdwijnen door op dit matras te slapen. Het is ons 2e matras, dus zeer tevreden over de producten.
Het...
Het contact met MediComfort voelt niet klantvriendelijk. Ze hebben ook duidelijk de verkeerder transporteur. Mensen die deze matrassen bestellen hebben vaak lichamelijke problemen. Het matras wordt niet verder gebracht dan over de eerste drempel (dat wordt duidelijk een aantal keren vooraf gemeld, dat wel). Vervoerder kent beperkte aantal levermomenten en reageert niet op contactverzoeken. Houdt zich ook niet aan afspraken rondom contact vooraf.
MediComfort zelf reageert helemaal niet op negatieve signalen.
Als de service net zoveel Comfort gaat bevatten als het matras, is dit een aanrader voor iedereen. Maar zover is het nog niet

Blij met nieuwe matras.
Had dit veel eerder moeten aanschaffen.
Lig nu IN bed i.p.v. OP bed.

Levert goede producten/kwaliteit

Doornroosje

Prima matras.
Is onze 2e.
Zegt genoeg toch?

Prima service

Het matras is perfect. Ik heb hetzelfde matras al 5 jaar in mijn woonhuis. Nu wilde ik ook voor ons vakantiehuisje een matras. Helaas bestond de vestiging in Tilburg niet meer en kon het matras... Het matras is perfect. Ik heb hetzelfde matras al 5 jaar in mijn woonhuis. Nu wilde ik ook voor ons vakantiehuisje een matras. Helaas bestond de vestiging in Tilburg niet meer en kon het matras alleen online besteld worden.
" bezorging binnen 4-7 dagen" klopt niet. Ik moest zelf bellen na 4 dagen omdat ik maar niets hoorde. De eerstvolgende bezorgmogelijkheid ( van jullie kant) was weer 4 dagen later. Daarbij werd gewezen op het feit dat jullie vervoerder dan pas kon. Maar ik als consument doe zaken met u . U bent verantwoordelijk voor de vervoerder. Beloof 4-7 dagen en kom dat na!
Verder de betaling: gewoonlijk hoef je pas na 2 weken proefslapen te betalen. Omdat ik het matras op een ander adres liet bezorgen moest ik plots al bij aflevering betalen. Per pin of contant. Hiermee werd ik bij voorbaat als potentiele wanbetaler neergezet. Zo voelde dat. Heel vervelend. Toen kreeg ik een dag vantevoren een telefoontje dat het pinapparaatje kapot was en of ik dan toch contant kon betalen. Nee dus! Ik kon geen 1100 euro meer pinnen in 1 dag! En met zoveel geld over straat lopen wil ik niet. Toen kwam de vraag of ik het dan maar vooraf wilde overmaken via ideal. In eerste instantie zei ik ja. Want ik zat in de auto ( handsfree te bellen), en u overviel me met de vraag. Maar het zat me niet lekker. Van 2 weken na levering betalen moest ik nu plots vooraf betalen!!! Dus het hele risico werd bij mij gelegd! Ik moest maar afwachten of ik het matras geleverd zou krijgen. Het juiste matras, onbeschadigd etc. Daarop heb ik teruggebeld en gezegd dat ik niet akkoord ging. Ik had zelf een oplossing bedacht: ik zou bij de levering via ideal betalen.
Zo hebben we het uiteindelijk ook afgesproken.
Verder kritiekpunt: de bezorging kon de hele dag zijn. Geen tijdstip of tijdsblok. Bij werkende mensen is dit heel onhandig. En het is uit de tijd. Graag veranderen dus!

Uw ervaring met het matras en ons bedrijf

Het matras is perfect. Ik heb het al 5 jaar en het feit dat ik weer hetzelfde wil voor een ander bed zegt genoeg. Jullie bedrijfsvoering? Zie mijn ergernissen hierboven. Ik zou het matras zeker... Het matras is perfect. Ik heb het al 5 jaar en het feit dat ik weer hetzelfde wil voor een ander bed zegt genoeg. Jullie bedrijfsvoering? Zie mijn ergernissen hierboven. Ik zou het matras zeker aanbevelen, maar als ik het via een ander bedrijf zou kunnen bestellen dan zou ik dat de volgende keer doen. Of jullie moeten wat klantvriendelijkere aanpassingen doen.

Rob Hond

Een prima bedrijf, dat de belofte meer dan waar maakt.

Uw ervaring met het matras en ons bedrijf

Zeven jaar geleden gingen wij op zoek naar een nieuw matras. Na diverse winkels te hebben bezocht, zagen we al gauw door de bomen het bos niet meer. Matrassen met ballen, matrassen met veren,... Zeven jaar geleden gingen wij op zoek naar een nieuw matras. Na diverse winkels te hebben bezocht, zagen we al gauw door de bomen het bos niet meer. Matrassen met ballen, matrassen met veren, traagschuim matrassen, matrassen met... je kunt het zo gek niet bedenken, overal hebben we in de diverse winkels op gelegen. Eén ding hadden ze allemaal gemeen: ze waren vooral allemaal vreselijk duur! Toen zagen we de advertentie van Medicomfort: geen eigen winkel, om "proef te liggen", maar gewoon uitproberen thuis, on ons eigen bed. En dat tegen een heel redelijke prijs; we hebben tijdens onze zoektocht matrassen gezien die meer twee keer zoveel kostten! We besloten, die veertien dagen proefslapen dan maar aan te vragen. Dat hadden we járen eerder moeten doen! Een heerlijk, matras waarop je lekker slaapt en uitgerust weer wakker wordt. Na 14 dagen proefslapen ons lekkere matras terugsturen? Voor geen goud!

Kortgeleden kochten we een nieuw, groter bed. En daarvoor hadden we natuurlijk ook grotere matrassen nodig. We hebben dan ook geen moment getwijfeld en opnieuw gekozen voor Medicomfort. De veertien dagen proefslapen waren dit keer eigenlijk niet nodig want ons oordeel stond vanaf dag één al vast: Héérlijke matrassen! Ook voor ons nieuwe bed met elektrisch bedienbare lattenbodems. Een aanrader? Jazeker (en nee... ik werk niet voor Medicomfort)!

Matras is goed service niet

dat het matras goed is

Heel onpersoonlijk bestelproces en wat inflexibele aflevertijden.

Matras ligt prima

Na 3 jaar met een dure latex matras en elke morgen serieuze lage rugpijn, ben ik nu echt tevreden met deze medicomfort matras. Service uitstekend. BEDANKT !

Ik had de matras nog wel iets langer willen testen maar was toch goede keuze

Uw ervaring met het matras en ons bedrijf

prima geholpen ook per telefoon

Nancy

Ik wacht al een week op mijn matras.. nog steeds niet binnen

Uw ervaring met het matras en ons bedrijf

Goede info op site, vriendelijke klantenservice, maar leveringssnelheid in onder de maat