1919 beoordelingen

1919 Reviews

Astrid

Prima en persoonlijke service maar wel jammer dat de gewenste matras een langere levertijd had dan op de site stond. Uiteindelijk mazzel gehad door een annulering.

Uw ervaring met het matras en ons bedrijf

Heerlijk matras. Zo ontzettend blij. Waar voor je geld.

DG Serrano

Het matras bevalt me prima

Uw ervaring met het matras en ons bedrijf

Vriendelijke benadering, perfecte service, niet opdringerig

Product is oké maar men laat vooraf betalen en dat is niet
wat op de site staat.

het product

S. Stam

Heb in juli jl. een matras besteld, na eerst telefonisch contact gehad te hebben. Prettige en voorkomende bejegening. Overigens is dit mijn derde matras van Medicomfort, Lattenbodems ook.
Dit...
Dit nieuwe matras werd ultra snel bezorgd, op de lattenbodem gelegd en het oude matras meegenomen.
Ben dus een tevreden klant. Het enige vreemde nu was dat de chauffeur mij een formulier liet invullen waarop ik ook mijn Burgerservicenummer moest invullen. Dat mag überhaupt niet, is echt raarrrr. Niet gedaan dus.

zie hierboven

C.Laarhoven

Jullie werkwijze en service als plezierig ervaren.

Zie bovenstaande

Eric Knaveb

Goede kwaliteit van zowel bed als matras,

Uw ervaring met het matras en ons bedrijf

Prima kwaliteit van de matras , in het begin even wennen maar daarna slaapt de matras heerlijk.

Tevreden

klantgericht

Voorheen werd het matras geleverd door een medewerker van Medicomfort die uitleg gaf over het gebruik van het matras. Nu werd het matras geleverd door een vervoerder die het matras in huis bracht en... Voorheen werd het matras geleverd door een medewerker van Medicomfort die uitleg gaf over het gebruik van het matras. Nu werd het matras geleverd door een vervoerder die het matras in huis bracht en vervolgens wegging.

Goede kwaliteit matras

Duidelijke communicatie, snelle levering, makkelijke manier van betalen

Matras voor tweede keer,

Prima matras. Fijne ligging. Comfortabel

Prima levering! Pad na twee weken rekening ivm proefslapen