1912 beoordelingen

1912 Reviews

Duijvendijk

Zojuist telefonisch contact gehad. Klachten uitgelegd en aan mij werd duidelijk gemaakt NIET te kiezen voor een traagschuim matras. Daarna werd er gewoon nog meegedacht door ik meen Thijs, die ik...

Nvt

Griet

Advies opgevolgd van een ergotherapeut maar ontgoocheld achtergebleven.

Uw ervaring met het matras en ons bedrijf

Ik ben een fitte jonge vrouw met gezond bmi die na mijn zwangerschappen op zoek ging naar een nieuwe kwalitatieve (en toch betaalbare) matras. Geen specifieke behoeften of last, maar ik liet me (omdat de gelegenheid zich voordeed) adviseren door de ergotherapeut die me op dat moment bij standaard postnatale oefeningen begeleidde. Op zijn enthousiast advies kocht ik een medicomfort matras aan. De eerste maanden leek deze best ok, echter vrij snel hield hij zijn vorm niet aan en lag ik steeds in 'een diepe put', elke week moet de matras gedraaid worden en ik kamp sinds de aankoop meer en meer met rugpijn/ last van schouders en heupen. Deze matras heeft ontzettend ontgoocheld. Mogelijks gewoon pech of een fabrieksfout? In elk geval raad ik ze niemand aan en ga ik op zoek naar een andere oplossing.

O. Demir / Secure-Team

Ge-wel-dig product! Goede service en veel begrip!

Uw ervaring met het matras en ons bedrijf

Uiterste klantvriendelijk! Korte communicatielijnen en zeer begripvol personeel. Ik heb een nekkussen in gebruik, ik kan wel bijna claimen dat ik zo goed als klachten vrij ben!!! Slapen gaat vele malen beter; geen gebonk meer in de nek. Ik kan werkelijk niet meer met een andere kussen slapen.

Astrid

Prima en persoonlijke service maar wel jammer dat de gewenste matras een langere levertijd had dan op de site stond. Uiteindelijk mazzel gehad door een annulering.

Uw ervaring met het matras en ons bedrijf

Heerlijk matras. Zo ontzettend blij. Waar voor je geld.

DG Serrano

Het matras bevalt me prima

Uw ervaring met het matras en ons bedrijf

Vriendelijke benadering, perfecte service, niet opdringerig

Product is oké maar men laat vooraf betalen en dat is niet
wat op de site staat.

het product

S. Stam

Heb in juli jl. een matras besteld, na eerst telefonisch contact gehad te hebben. Prettige en voorkomende bejegening. Overigens is dit mijn derde matras van Medicomfort, Lattenbodems ook.
Dit...

zie hierboven

C.Laarhoven

Jullie werkwijze en service als plezierig ervaren.

Zie bovenstaande

Eric Knaveb

Goede kwaliteit van zowel bed als matras,

Uw ervaring met het matras en ons bedrijf

Prima kwaliteit van de matras , in het begin even wennen maar daarna slaapt de matras heerlijk.

Tevreden

klantgericht