Werkwijze monteurs
7.8/10
8.2/10
Communicatie
7.4/10

Al jaren maak ik gebruik van het abonnement van Mebatherm voor mijn CV ketel. Laatst sloeg mijn CV niet meer aan dus ik heb de klantenservice gebeld. Dezelfde dag zat ik er weer warmpjes bij. Super... Al jaren maak ik gebruik van het abonnement van Mebatherm voor mijn CV ketel. Laatst sloeg mijn CV niet meer aan dus ik heb de klantenservice gebeld. Dezelfde dag zat ik er weer warmpjes bij. Super bedankt Mebatherm!

Probleem snel opgepakt en verholpen.

C. Hof

Website is overzichtelijk en duidelijk. Ze hebben een uitgebreid aanbod aan cv-ketels.

De installateur plaatste binnen een paar uur de ATAG CV Ketel. Dit verliep soepel zonder problemen.

Sabine

Zeer overzichtelijk website. Informatie over zonnepanelen goed en snel vindbaar.

Goede klantenservice, gunstige prijs en snelle installatie.

Niks op aan te merken.

S. Koning

Via kennissen in contact gekomen. Zeer goede ervaring gehad, zeker een aanrader.

Arnoud

Als milieubewust bedrijf hebben wij recentelijk dit bedrijf in geschakeld voor warmteterugwinning. We werden correct en uitgebreid ter woord gestaan. Vriendelijke jongens met verstand van zaken.... Als milieubewust bedrijf hebben wij recentelijk dit bedrijf in geschakeld voor warmteterugwinning. We werden correct en uitgebreid ter woord gestaan. Vriendelijke jongens met verstand van zaken. Wij zijn tevreden.

Esther

Goede ervaring met deze leverancier.

Snel en correct geholpen.

Sandra

Snelle reactie
Prijs + kwaliteit = goed
Prima CV ketel

Karel van der Groot

Via een zakenrelatie bij Mebatherm terecht gekomen. Erg tevreden met de luchtverwarming in ons kantoor. Goed werk geleverd!

P. Arens

Snelle en vakkundige installatie van de zonnepanelen.
Heldere uitleg over de werking, goede kwaliteit materialen.

Joram van Doorn

Mebatherm heeft bij mij 12 zonnepanelen geplaatst als ook een nieuwe CV-ketel in 2016. Zeer tevreden over het resultaat en de lagere energierekening. Alles verliep volgens afspraak en werd ook weer... Mebatherm heeft bij mij 12 zonnepanelen geplaatst als ook een nieuwe CV-ketel in 2016. Zeer tevreden over het resultaat en de lagere energierekening. Alles verliep volgens afspraak en werd ook weer netjes achtergelaten. De mannen wilden pas koffie nadat ze aan het werk waren geweest, klasse!

Afspraken nakomen, netjes werken, goede producten.