Werkwijze monteurs
8.2/10
Communicatie
7.4/10

Fam. Moensendijk

Wij zijn zeer positief over jullie bedrijf. Prettig contact met de klantenservice, afspraak maken ging makkelijk en alles liep volgens planning. Zeer goede prijs kwaliteitsverhouding voor de CV... Wij zijn zeer positief over jullie bedrijf. Prettig contact met de klantenservice, afspraak maken ging makkelijk en alles liep volgens planning. Zeer goede prijs kwaliteitsverhouding voor de CV ketel. Wat een verademing om een ketel te hebben dat zijn werk goed doet. Vanaf nu weer heerlijk douchen. Hoe energiezuinig de ketel is moeten we nog zien, maar daar hebben we alle vertrouwen in.

Nico

Op de website een offerte ingediend voor een warmtepomp. Na een week niks gehoord te hebben toch zelf maar even telefonisch contact opgenomen. Kreeg al snel excuses aangeboden en werd vanaf toen... Op de website een offerte ingediend voor een warmtepomp. Na een week niks gehoord te hebben toch zelf maar even telefonisch contact opgenomen. Kreeg al snel excuses aangeboden en werd vanaf toen zeer vakkundig geholpen. In één woord: Prima.

Sikkema

– Mondelinge reclame
– Veel ervaring
– Panelen + omvormer

T. Janssen

Onze oude cv ketel was er mee opgehouden en zaten in de kou. Direct een nieuwe cv ketel besteld. Er werd alleen niet op tijd vermeld dat het levermoment van de cv ketel was verplaatst naar een later... Onze oude cv ketel was er mee opgehouden en zaten in de kou. Direct een nieuwe cv ketel besteld. Er werd alleen niet op tijd vermeld dat het levermoment van de cv ketel was verplaatst naar een later datum. Een vervelende situatie werd alleen maar nog vervelender!

Super ketel, ook wanneer meerdere kranen geopend zijn blijft het water lekker warm. Stel de snelle installatie erg op prijs.

Toon

Heldere offerte panelen, goede klantenservice en vakkundig personeel. BTW-teruggaaf!

Annette

Website oogt overzichtelijk en verzorgd + achtergrond informatie.
Bedrijf is goed en makkelijk te bereiken.

Aantrekkelijke aanbieding.
Vakkundig installatie luchtverwarmingssysteem + vlot.

Hanneke

De installatie verliep soepeltjes. Echter was eigen oplettendheid genoodzaakt. Er waren andere panelen vanuit de zaak meegenomen. Gelukkig werd dit snel opgelost door de heren. Tijdens de... De installatie verliep soepeltjes. Echter was eigen oplettendheid genoodzaakt. Er waren andere panelen vanuit de zaak meegenomen. Gelukkig werd dit snel opgelost door de heren. Tijdens de installatie een lekker bak koffie en lunch aangeboden, dat konden ze wel waarderen. Ontzettend blij met het resultaat en zeker een aanrader voor anderen! We hopen dat de zon flink gaat schijnen!

S van der Werff

Goede dienstverlening en mooi product.

Ga zo door!

Vlughten

Installatie van de zonneboiler verliep vlot. Monteurs waren erg vriendelijk en lieten de boel netjes achter. Top werk.