Werkwijze monteurs
8.2/10
Communicatie
7.4/10

Rene

Matig, zonnepanelen gekocht. Vakkundig advies vooraf, prijzig tov andere. Planning van het werk is niet op orde. Eerste keer kwamen ze niet opdagen op de afgesproken dag, tweede keer waren ze er... Matig, zonnepanelen gekocht. Vakkundig advies vooraf, prijzig tov andere. Planning van het werk is niet op orde. Eerste keer kwamen ze niet opdagen op de afgesproken dag, tweede keer waren ze er maar hadden ze niet alle spullen bij zich en moesten dus een derde keer komen, tekeningen van plaatsing waren niet allemaal zoals vooraf afgesproken. Uiteindelijk is alles opgelost en vanaf de derde keer is alles in een stroomversnelling gekomen

Advies vooraf

Planning en werkvoorbereiding, belofte nakomen , reageren op vragen ipv helemaal niets laten horen. De belofte vakmanschap ook leveren. Geleverde kwaliteit komt in dit geval niet overeen met belofte... Planning en werkvoorbereiding, belofte nakomen , reageren op vragen ipv helemaal niets laten horen. De belofte vakmanschap ook leveren. Geleverde kwaliteit komt in dit geval niet overeen met belofte en hogere prijs.

W.E Jongsma

Jaar na dato storing nog steeds niet opgelost; je moet er steeds achteraan ben er 3 dagen aan kwijt

de prijs en het advies

service moet je zelf achteraan

Joram van Doorn

Prima ervaring met Mebatherm. Werd snel geschakeld, korte lijnen en ben tot op heden zeer tevreden met de geleverde CV-ketel.

Goede producten en prettige mensen qua communicatie.

Geen verbeterpunten

De Intergas ketel bevalt ons prima, tot op heden nog geen enkel probleem mee gehad.

Hij werkt erg goed, geruisloos en zuinig. Prima ding.

Van Dijk

Goede kwaliteit luchtverwarmingssysteem, prijs/kwaliteit, vakkundig personeel.

Ik heb geen tips omdat alles naar volle tevredenheid is verlopen.

Venema

Uitgebreid aanbod van goede merken. Redelijke prijs.

Montage panelen binnen een dag.

Rommel opruimen na montage.

Nicolai

Montage CV goed uitgevoerd.
Voor Mebatherm gekozen op basis van de ervaring van de buurman.

Olaf

Vooraf veel goede advies ontvangen over warmteterugwinning. Na wat wikken en wegen besloten om hiervoor te kiezen. Mebatherm heeft ons goed door het traject begeleid.

Geen fratsen achteraf.

dennis

De CV ketel is stil, zeer snel warm, makkelijk te bedienen en nu alleen nog de lage energierekening afwachten.

Dirksen

Voor het aanschaffen van zonnepanelen hadden wij meerdere bedrijven vergeleken. De goede prijs kwaliteitsverhouding en het lezen van reviews heeft ons geholpen bij het maken van de keuze voor jullie... Voor het aanschaffen van zonnepanelen hadden wij meerdere bedrijven vergeleken. De goede prijs kwaliteitsverhouding en het lezen van reviews heeft ons geholpen bij het maken van de keuze voor jullie dienstverlening.