Jan Meesters

Prima, zoals het hoort!

Wat ik al schreef, wat je mag verwachten. Afspraken werden keurig nagekomen.

S. Paapst

Positief. Goed geholpen. Eerst telefonisch contact gehad en proefmonster ontvangen. Product zelf is ook erg goed.

Extra benodigde materialen worden meteen aangeboden op de site. Dit is erg klantvriendelijk.

1) De montage handleiding is onduidelijk. Zo is het niet direct duidelijk waar de montageclips geplaatst moeten worden.
Een paar voorbeeldtekeningen zouden de handleidingen duidelijker maken....
Een paar voorbeeldtekeningen zouden de handleidingen duidelijker maken. Dit heb je meestal ook bij laminaat voor op de vloer.

2) De vervoerder heeft niet van te voren laten weten dat hij langs zou komen. Daardoor kwam hij voor een dichte deur te staan en zijn de spullen onbeheerd achter gelaten op de oprit. Dit was niet zo netjes.

Petra

Duidelijke website

Frank de Caluwe

Prima.

Nette en snelle levering.

Elbert

R.C. van Dijk

Een overzichtelijke site en goed bereikbaar. Eerst een keer gebeld om informatie en die was duidelijk. Uiteindelijk de bestelling geplaatst, levertijd 2 weken. Ik had geen haast dus geen probleem.... Een overzichtelijke site en goed bereikbaar. Eerst een keer gebeld om informatie en die was duidelijk. Uiteindelijk de bestelling geplaatst, levertijd 2 weken. Ik had geen haast dus geen probleem. Kreeg ik een telefoontje, kon al binnen een paar dagen geleverd worden. Maar goed kunnen regelen dat het op een dag kwam dat het mij uitkomt.
Goed verpakt en veilig getransporteerd.

Razendsnelle levering en erg goede site,

Jan Ruiter (interieur, verbouw en renovatie)

Snel en een zeer goede levering.

Communicatie

Jaap

Prima service en duidelijke website

Keurige snelle aflevering van producten

Novus Bouw

Is nu de 3de keer dat ik dit bedrijf inschakel voor het leveren van een hoogwaardig plafond. Ondersteuning en advies zijn uitstekend te noemen. Het product verwerken is een fluitje van een cent.... Is nu de 3de keer dat ik dit bedrijf inschakel voor het leveren van een hoogwaardig plafond. Ondersteuning en advies zijn uitstekend te noemen. Het product verwerken is een fluitje van een cent. Dus al met al dik tevreden

Gaat direct in overleg over levering en levertijden. Wordt mee gedacht met de klant. Erg prettig

G.Barger

De bestelling en betaling online was zo geregeld, maar toen begon de ellende.
Op 20 september besteld en uiteindelijk op 17 oktober geleverd, dit na veel heen en weer bellen.
Het bleek...
De bestelling en betaling online was zo geregeld, maar toen begon de ellende.
Het bleek dat de levering binnen 5 dagen niet mogelijk was (productfout) bij de tweede poging tot leveren ging de vrachtwagen kapot, en bij de uiteindelijke levering kwam de vrachtwagen 1,5 uur later door de file.
Het product ziet er goed uit, en is wat we er van verwacht hadden.

Loes heeft haar best gedaan, en uiteindelijk via een coulance regeling een korting voorgesteld.