8.2/10

Elschot Tegels

2x manco levering

Helaas heb ik op 1 order nu 2x een manco levering ontvangen.
Ik wordt iedere keer heel netjes geholpen aan de telefoon, maar het blijft balen.
Helemaal omdat we nu weer terug moeten...
Helaas heb ik op 1 order nu 2x een manco levering ontvangen.
Helemaal omdat we nu weer terug moeten naar onze klant (op 1uur rijden afstand), om nu alleen de spots en stekkers nog aan te sluiten. Zonde van de tijd, maar het is niet anders.

Reactie Mdfplafonds.nl:

Levering van deze bestelling is helaas niet 100% verlopen. Wij hopen dat alle onderdelen inmiddels goed zijn aangekomen. Onze excuses voor het ongemak.

Xander van Leersum

Helemaal goed

Direct na bestelling gebeld of aflevering 2 dagen later kon plaatsvinden. Ook dat ging goed, beetje vroeg 08.00 ha ha

Zeer tevreden klant

Prima geregeld.

Pluspunten: Het proefmonster wat we toegestuurd kregen. De livechat waardoor er snel antwoord kwam op vragen. De bezorging en het uiteindelijke product.

JP de Jong

Slechte aflevering. Er zou een uur van te voren gebeld worden. Er wordt gebeld als ze aan de deur staan, dan ben je niet thuis. Dus wordt het buiten in de regen gelegd.

Reactie Mdfplafonds.nl:

Onze excuses voor het niet nakomen van de belafspraak. Afspraken die wij maken met de klant proberen wij uiteraard altijd na te komen.

Boot

Prima en voor herhaling vatbaar!

Goede/snelle service toen bleek dat bevestigingmateriaal niet afgeleverd bleek.

rene van dis timmerwerken

De levering had wat vertraging , maar voor de rest was het prima geregeld.

Goed product , voor een goede prijs !

Hans van Ravenswaaij

Goede service. Aflevering volgens afspraak.

Het contact was vriendelijk en er kon geleverd worden op een moment dat het mij uitkwam

edward

Hdf plafond badkamer okt 14

Sterke punten zijn; de chatfunctie op de site, mogelijkheid om proefstukjes, snelle planning vd bezorging na het bestellen, chauffeur belt 30 min voor aankomst.