8.1/10

M. Bank

Uitstekend.

een fout bij levering (factuur correct, maar geleverde panelen in andere kleur dan vermeld op factuur) direct hersteld: na eerste telefonische melding van onjuiste levering werd snel terug gebeld en fout hersteld; na twee werkdagen verkeerd geleverde panelen opgehaald en juiste panelen bezorgd. uitstekend en vriendelijk opgelost.

P.M.

Goed product van goede kwaliteit.

R.Stulen

Twee keer een bestelling geplaatst. En alles ging naar wens.

Afspreken tijdstip van levering.
Ging hier even mis. De chauffeur zou een half uur van tevoren bellen maar stond al voor de deur.

B pakkert

We hebben een mdfplafond besteld 2 dagen daarna was het er al ,alleen waren de boven kanten beschadigd geen probleem de dag erna waren de nieuwe er al ,dat is toch een hele goede service

Hele goede service en een goede website

WH Bakker

Klantvriendelijk, duidelijke communicatie

Tony Hodzelmans

Bestelde goederen werden onbeheerd op de oprit achter gelaten,wij waren niet op de hoogte van de levering.
Onderste plaat was beschadigd! Waarschijnlijk door het vervoeren.

De kwaliteit van de geleverde producten is uitstekend.
Zeer goed materiaal.

Mailtje sturen om afspraak te maken/bevestigen voor leveringsdatum .
Nooit onbeheerd de goederen achterlaten bij de mensen.

Ster service

Geen sterke punten

Het zou handiger om eerst het product binnen de termijn te leveren, dan een feedback te sturen.

R. Nicolai

Voor het eerst bouwmaterialen gekocht via internet. Helaas werd de aangegeven levertijd niet gehaald. Per app kreeg ik tot mijn schrik door dat het minimaal nog een week zou duren. Echter werd er...

Overzichtelijkheid van de site. Het gemak om te bestellen en te betalen. Ondanks een stevige prijs wordt er kwaliteitsmateriaal geleverd. Onze installateur liet zien dat het om kwalitatief stevig en degelijk materiaal ging.

Vermeld de werkelijke levertijd. Ik weet liever vantevoren wat de werkelijke levertijd is. In ons geval hadden we de installateur al gereserveerd en was het materiaal er niet. We moesten hem afzeggen.

Annelies

Super oplossing waardoor wij het materiaal toch op tijd in huis hadden.

In overleg was het mogelijk om heel snel de materialen in huis te hebben. Zeer klantvriendelijk, behulpzaam en meedenkend.

Levering binnen 3 werkdagen zoals aangegeven op de site was niet mogelijk maar de oplossing was prima (zelf afhalen bij uitzondering)

Ilse Klijn

Tot op heden niet naar tevredenheid. De bestelling is gisteren niet volgens afspraak geleverd!
Gister 2x gebeld, 2x beloofd dat er teruggebeld zou worden, maar ook dat is niet gebeurd.

Op afspraak leveren, en ieder geval volgens afspraak terugbellen als u dat beloofd!

Ga ervan uit dat het maandag, na het weekend alsnog hersteld wordt!