sjaak Boogaard

kan niet beter

V B.V.

Let op

Omzeilen van je vraag

Ondanks het ruime assortiment zit er bij de /metalstudprofielen een addertje onder het gras. Hier staan verschillende producten op de foto voor één product. Zij zeggen hier niks aan te gaan doen.... Ondanks het ruime assortiment zit er bij de /metalstudprofielen een addertje onder het gras. Hier staan verschillende producten op de foto voor één product. Zij zeggen hier niks aan te gaan doen. Maar je weet niet wat je besteld. Een "verassing" is wat je krijgt.

Paul Bosma

Goed klant gericht

informatie is compleet

een macrofoto van de materiaaloppervlak zou extra helpen

sjaak Boogaard

Snel en goed geholpen

netjes en degelijk verpakt dank hiervoor

kan niet beter

Herber Stek

nee

wij vragen of de chauffeur een half uur van te voren kan bellen want we zijn niet altijd aanwezig en als ze even bellen van te voren zorgen wij ervoor dat we er zijn. Maar dan staat er in eens... wij vragen of de chauffeur een half uur van te voren kan bellen want we zijn niet altijd aanwezig en als ze even bellen van te voren zorgen wij ervoor dat we er zijn. Maar dan staat er in eens iemand die geen nederlands, engels of duits spreekt voor de deur. En dat vind ik een minpunt!

Gerrit Reiling

Goed materiaal, mooi op tijd geleverd.

Overzichtelijke site, vlotte levering.

Zou het zo niet weten

R KuhnKlussen

vriendelijk telefonisch, snel

1 breedte is voldoende; 40cm kun je niet 1 een handeling electr zagen! 1 foutje gevonden in afwerking laklaag!

Ab de Heer

Goed, correct en snel.

snelle levering, en vriendelijke contact.

Marco Peters

Het plafond moet nog geplaatst worden maar ziet er verder netjes uit. Wel jammer dat de chauffeur een bijna onmogelijke pallet moest lossen en er gelukkig meerdere personen thuis waren, anders was... Het plafond moet nog geplaatst worden maar ziet er verder netjes uit. Wel jammer dat de chauffeur een bijna onmogelijke pallet moest lossen en er gelukkig meerdere personen thuis waren, anders was hem dit onmogelijk gelukt zonder beschadigingen. Gr Marco

Kooiaap om pallet te lossen

Joke van Tienen

Mooie spullen en snelle levering

Duidelijk en overzichtelijk

Stond in mail dat chauffeur 30 min van te voren zou bellen dat was niet zo. Was een Poolse man en communicatie was niet echt soepel