8.2/10

C.G. Kooij

Aflevering

Ik kan er nog weinig over zeggen. ik zou 1 uur voor aflevering gebeld worden en dit gebeurde in werkelijkheid ongeveer een kwartier voor de aflevering. De chauffeur had geluk dat ik thuis was want... Ik kan er nog weinig over zeggen. ik zou 1 uur voor aflevering gebeld worden en dit gebeurde in werkelijkheid ongeveer een kwartier voor de aflevering. De chauffeur had geluk dat ik thuis was want als ik met de hond aan de loop ben ben ik meestal wel een uur onderweg. Overigens heeft de chauffeur zich wel verontschuldigt dat hij te laat heeft gebeld. De chauffeur was correct en vriendelijk. Het product ziet er in eerste instantie goed uit maar je kan dit pas beoordelen als alles uitgepakt en gemonteerd is.

M van Doorn

Goed geholpen.

Witten

Net bedrijf

levering klopte zoals besteld en snel bezorgd.
Netjes vlak voor de levering opgebeld door de chauffeur.

Marja van de Laar

Structuur

prima

Ton van de Coevering

Perfect geholpen

Er werd adequaat gereageerd op mijn vragen, de levering was perfect en het product is top!

J van Trigt

Bij Mdfplafonds.nl plafond delen besteld. Snelle levering en perfect en correct afgeleverd.
Goede service de clips die ik bij de bestelling besteld waren zaten er helaas niet bij,heb ik de telefoniste van het bedrijf gebeld ,en de volgende dag met de post kwamen de clips binnen, Top konden we die dag het plafond monteren.
Hartelijk dank voor goede nazorg.

Bij mijn volgende klus aan het plafond bestel ik weer mijn delen bij Mdfplafonds.
Zeer betrouwbaar en zeer goede kwalitatieve producten.

christiaan

Mdf plafond

Prima site overzichtelijk snel en goed geleverd.

Elschot Tegels

2x manco levering

Helaas heb ik op 1 order nu 2x een manco levering ontvangen.
Ik wordt iedere keer heel netjes geholpen aan de telefoon, maar het blijft balen.
Helemaal omdat we nu weer terug moeten...
Helaas heb ik op 1 order nu 2x een manco levering ontvangen.
Helemaal omdat we nu weer terug moeten naar onze klant (op 1uur rijden afstand), om nu alleen de spots en stekkers nog aan te sluiten. Zonde van de tijd, maar het is niet anders.

Reactie Mdfplafonds.nl:

Levering van deze bestelling is helaas niet 100% verlopen. Wij hopen dat alle onderdelen inmiddels goed zijn aangekomen. Onze excuses voor het ongemak.

Xander van Leersum

Helemaal goed

Direct na bestelling gebeld of aflevering 2 dagen later kon plaatsvinden. Ook dat ging goed, beetje vroeg 08.00 ha ha

Zeer tevreden klant

Prima geregeld.

Pluspunten: Het proefmonster wat we toegestuurd kregen. De livechat waardoor er snel antwoord kwam op vragen. De bezorging en het uiteindelijke product.