8.2/10

VaKu Service

F

Verwarrend geheel

Op zich is alles goed aangekomen, maar eerst mail je met Sisto shops, dan met MDF plafonds, de bezorgdienst heeft het over een pakket van Roommade, komt niet goed over.

Op de site hoef...

Op de site hoef je eerst geen account aan te maken, maar later de status van de bestelling checken moet wel via een account. Die je niet aan kan maken want die zou er al zijn? Uiteindelijk kom je er wel met een nieuw wachtwoord aanvragen.
Door de inlogproblemen maar even gebeld over de bezorging, 's middags, waar die op de uiteindelijk toegankelijke account nog op 's ochtends stond.

Reactie Mdfplafonds.nl:

Sistoshops.nl is de overkoepelende bedrijfsnaam waaronder www.mdfplafonds.nl één van de 9 webwinkels is.
De contacten via de mail of telefonisch gebeuren altijd onder de naam sistoshops.nl juist om verwarring te voorkomen.
Voor het checken van de bestelling is altijd een account vereist die automatisch wordt aangemaakt zodra de bestelling zelf wordt geplaatst.

Ag bosma

Snel betrouwbaar en goede service

Dmv verkeerde bestelling contact opgenomen en de bestelling werd teruggehaald en de goede bestelling gebracht , en de creditnota werd zeer spoedig uitgekeerd ! Dus zeer tevreden ??

Heukers

Mooie plafondplaten

Goede service

E Bulthuis

Klantvriendelijk en snelle levering!

Telefonisch contact en behulpzaamheid: prima

mark van kampen

Op tijd en volgens afspraak geleverd

G. op 't Holt

Communicatie Mfdplavonds

Mfdplavonds heeft snel en netjes gereageert op mijn vragen.
Binnen een dag waren de panelen geleverd in goede verpakking.
M.b.t. de prijs heb ik geen referenties met andere...
Mfdplavonds heeft snel en netjes gereageert op mijn vragen.
Binnen een dag waren de panelen geleverd in goede verpakking.
M.b.t. de prijs heb ik geen referenties met andere leveranciers en heb de order ingezet op basis van hun duidelijke site en de antwoorden op de vragen die ik vooraf aan Mdfplafonds had gesteld.

clare

Zeer tevreden

snelle levering
afspraak gemaakt dat ze een uur van tevoren zouden bellen als de chauffeur onderweg was dit is ook netjes gebeurt
de chauffeur was op tijd

HJ

Snel geholpen, duidelijke site.

Arie Drogt

Hdf plafond badkamer

Over het monteren van de panelen aan de muurzijde kreeg ik bij tel. Contact een twijfelachtig antwoord.