8.2/10

Philippen

Zeer snelle service

Duidelijke beschrijving en daardoor makkelijk te monteren

van der Steen

Willen wel maar mag beter

de winkel laat alleen in overleg de spullen leveren. Dat overleg heeft er in geresulteerd dat ik niet op de verwachtte vrijdag (24 uur levertermijn) maar pas op maandag middag mijn spullen heb... de winkel laat alleen in overleg de spullen leveren. Dat overleg heeft er in geresulteerd dat ik niet op de verwachtte vrijdag (24 uur levertermijn) maar pas op maandag middag mijn spullen heb mogen ontvangen en het weekeind niet kon verwerken. Het transport bedrijf wat gebruikt wordt kwam erg onervaren over in de woonwijk. Daar waar zeer regelmatig verhuiswagens, keuken en bedden leveranciers e.d. komen heeft de chauffeur er 1,5 uur over gedaan vanaf het moment dat hij aan het einde van mijn straat was totdat ik de spullen in huis had, waarbij ik als klant toch nog met de spullen door wijk heb moeten tillen omdat hij niet in de buurt kon komen

Klussenier Jan Ruiter

Snelle en goede levering

snel en een goede levering.

M. Miedema - de Jong

Plafond platen

Volgens de informatie zou de bestelling binnen 2 a 5 dagen worden geleverd.
Helaas was bij ons niet het geval. Na een week hebben wij gebeld en daarna is de bezorging geleverd.
Helaas...
Volgens de informatie zou de bestelling binnen 2 a 5 dagen worden geleverd.
Helaas alles niet in 1 keer maar in twee keer.

F. Hogervorst

Perfect

vlotte verwerking en snel in huis!

dream-hosting.net

Perfecte service!!

Goede site, vragen goed beantwoord, plafond zit er inmiddels netjes in :-)

N. Snel

Goed geregeld

Alles goed correct en op tijd geregeld.

Dijkstra

Plafond besteld

Snelle levering en de goeie spullen. Wel zou een betere gebruiksaanwijzing met foto's of zo meegeleverd kunnen worden,
voor mensen die visueel zijn ingesteld. Nu is het allen een tekstuele...
voor mensen die visueel zijn ingesteld. Nu is het allen een tekstuele beschrijving.

Peter Looy

Overschrijding levertijd

Na een afgegeven levertijd bleek dat het materiaal toch niet op voorraad was.
Dat betekend wel betaald maar lang wachten op je materiaal.

Harry

Hdf plafond panelen

Snelle levering ?? en prettig contact. Bijgeleverde schroefjes en paneelklemmen passen niet goed bij elkaar.