8.2/10

Tony Hodzelmans

Bestelde goederen werden onbeheerd op de oprit achter gelaten,wij waren niet op de hoogte van de levering.
Onderste plaat was beschadigd! Waarschijnlijk door het vervoeren.

De kwaliteit van de geleverde producten is uitstekend.
Zeer goed materiaal.

Mailtje sturen om afspraak te maken/bevestigen voor leveringsdatum .
Nooit onbeheerd de goederen achterlaten bij de mensen.

Pieter Sterrenburg ✨

Geen sterke punten

Het zou handiger om eerst het product binnen de termijn te leveren, dan een feedback te sturen.

R. Nicolai

Voor het eerst bouwmaterialen gekocht via internet. Helaas werd de aangegeven levertijd niet gehaald. Per app kreeg ik tot mijn schrik door dat het minimaal nog een week zou duren. Echter werd er... Voor het eerst bouwmaterialen gekocht via internet. Helaas werd de aangegeven levertijd niet gehaald. Per app kreeg ik tot mijn schrik door dat het minimaal nog een week zou duren. Echter werd er op de 5de dag na de bestelling toch geleverd.

Overzichtelijkheid van de site. Het gemak om te bestellen en te betalen. Ondanks een stevige prijs wordt er kwaliteitsmateriaal geleverd. Onze installateur liet zien dat het om kwalitatief stevig en... Overzichtelijkheid van de site. Het gemak om te bestellen en te betalen. Ondanks een stevige prijs wordt er kwaliteitsmateriaal geleverd. Onze installateur liet zien dat het om kwalitatief stevig en degelijk materiaal ging.

Vermeld de werkelijke levertijd. Ik weet liever vantevoren wat de werkelijke levertijd is. In ons geval hadden we de installateur al gereserveerd en was het materiaal er niet. We moesten hem afzeggen.

Annelies

Super oplossing waardoor wij het materiaal toch op tijd in huis hadden.

In overleg was het mogelijk om heel snel de materialen in huis te hebben. Zeer klantvriendelijk, behulpzaam en meedenkend.

Levering binnen 3 werkdagen zoals aangegeven op de site was niet mogelijk maar de oplossing was prima (zelf afhalen bij uitzondering)

Ilse Klijn

Gister 2x gebeld, 2x beloofd dat er teruggebeld zou worden, maar ook dat is niet gebeurd. Tot op heden niet naar tevredenheid. De bestelling is gisteren niet volgens afspraak geleverd!
We wachten dus nog op reactie en levering!

Op afspraak leveren, en ieder geval volgens afspraak terugbellen als u dat beloofd!

Ga ervan uit dat het maandag, na het weekend alsnog hersteld wordt!

Zahradnik

Goede service online en snelle levering ook toen ik belde

Je kunt ze altijd bellen om advies of iets na bestellen

Misschien opletten op mensen idd een mail hebben ontvangen hoelaat ze de aflevering kunnen verwachten

Dorsman

Correcte levering op de dag die mij uitkwam.

Dingeman Ondeehoud

Net bedrijf maar bij telefonische informatie wordt steeds verteld “ staat op de site”

Snelle leveringen

Site duidelijker maken, montage instructies vermelden.
Beter verpakken; zichtzijden binnen, had nu twee beschadigde panelen en de plinten waren geheel niet verpakt!

Jan Meesters

Prima, zoals het hoort!

Wat ik al schreef, wat je mag verwachten. Afspraken werden keurig nagekomen.

S. Paapst

Positief. Goed geholpen. Eerst telefonisch contact gehad en proefmonster ontvangen. Product zelf is ook erg goed.

Extra benodigde materialen worden meteen aangeboden op de site. Dit is erg klantvriendelijk.

1) De montage handleiding is onduidelijk. Zo is het niet direct duidelijk waar de montageclips geplaatst moeten worden.
Een paar voorbeeldtekeningen zouden de handleidingen duidelijker maken....
Een paar voorbeeldtekeningen zouden de handleidingen duidelijker maken. Dit heb je meestal ook bij laminaat voor op de vloer.

2) De vervoerder heeft niet van te voren laten weten dat hij langs zou komen. Daardoor kwam hij voor een dichte deur te staan en zijn de spullen onbeheerd achter gelaten op de oprit. Dit was niet zo netjes.