8.2/10

Henk Prop

overzichtelijk

nvt

Arjan Hijkoop

Erg vriendelijk en behulpzaam geholpen; top service

Goede kennis van zaken en ook meedenken met de klant.

Geef op de site aan of de platen ook in andere maten beschikbaar zijn; het principe van “ het leggen van laminaat” is daarbij niet duidelijk.

k groot

Wij bestellen meerdere keren per jaar plafonds en altijd te volle tevredenheid

snelle service ook als het niet helemaal goed gegaan is ( daar kunnen er een hoop van leren )

de pallets voor verzending maak daar een houten rand omheen ivm beschadigen

van Buel en Gerdes timmerwerk

Meedenken

Niet nodig

Jan Schim

Het product is goed, echter in het traject van leveren zitten enkele haperingen. Eerst kreeg ik een telefoontje dat het product een week later zou komen, daags na hemelvaart. Ik was vRij die dag En... Het product is goed, echter in het traject van leveren zitten enkele haperingen. Eerst kreeg ik een telefoontje dat het product een week later zou komen, daags na hemelvaart. Ik was vRij die dag En toen ik rond het middaguur belde bleek dat ze pas dinsdags zouden leveren. Ze waren in de veronderstelling dat ze dit hadden doorgegeven. Dinsdags werden de spullen geleverd. Tenminste dat dacht ik. Toen de chauffeur vertrokken was constateerde ik dat er iets ontbrak. Dit onderdeel stond wel op de verpakkingslijst. Ik heb weer telefonisch contact opgenomen en men zou het gaan uitzoeken. Later op dag werd ik teruggebeld met de mededeling dat het niet in het magazijn op voorraad was geweest en dat ze dit vergeten hadden door te geven. Hiervan heb ik daarna een mailtje gekregen. Wanneer ze meer weten nemen ze weer contact op. De plafondplaten zitten inmiddels tegen het plafond van de badkamer en ik zit te wachten op de ontbrekende plint zodat ik het bad weer in gebruik kan nemen.

Neen

Betere communicatie

M. Bank

Uitstekend.

een fout bij levering (factuur correct, maar geleverde panelen in andere kleur dan vermeld op factuur) direct hersteld: na eerste telefonische melding van onjuiste levering werd snel terug gebeld en... een fout bij levering (factuur correct, maar geleverde panelen in andere kleur dan vermeld op factuur) direct hersteld: na eerste telefonische melding van onjuiste levering werd snel terug gebeld en fout hersteld; na twee werkdagen verkeerd geleverde panelen opgehaald en juiste panelen bezorgd. uitstekend en vriendelijk opgelost.

P.M.

Goed product van goede kwaliteit.

R.Stulen

Twee keer een bestelling geplaatst. En alles ging naar wens.

Afspreken tijdstip van levering.
Ging hier even mis. De chauffeur zou een half uur van tevoren bellen maar stond al voor de deur.

B pakkert

We hebben een mdfplafond besteld 2 dagen daarna was het er al ,alleen waren de boven kanten beschadigd geen probleem de dag erna waren de nieuwe er al ,dat is toch een hele goede service

Hele goede service en een goede website

WH Bakker

Klantvriendelijk, duidelijke communicatie