8.2/10

Gerrit Reiling

Goed materiaal, mooi op tijd geleverd.

Overzichtelijke site, vlotte levering.

Zou het zo niet weten

R KuhnKlussen

vriendelijk telefonisch, snel

1 breedte is voldoende; 40cm kun je niet 1 een handeling electr zagen! 1 foutje gevonden in afwerking laklaag!

Ab de Heer

Goed, correct en snel.

snelle levering, en vriendelijke contact.

Marco Peters

Het plafond moet nog geplaatst worden maar ziet er verder netjes uit. Wel jammer dat de chauffeur een bijna onmogelijke pallet moest lossen en er gelukkig meerdere personen thuis waren, anders was... Het plafond moet nog geplaatst worden maar ziet er verder netjes uit. Wel jammer dat de chauffeur een bijna onmogelijke pallet moest lossen en er gelukkig meerdere personen thuis waren, anders was hem dit onmogelijk gelukt zonder beschadigingen. Gr Marco

Kooiaap om pallet te lossen

Joke van Tienen

Mooie spullen en snelle levering

Duidelijk en overzichtelijk

Stond in mail dat chauffeur 30 min van te voren zou bellen dat was niet zo. Was een Poolse man en communicatie was niet echt soepel

De heer J. Kikkert

Prima bedrijf. Contacten uitstekend.

Klant benadering.

Vervoerder aanspreken op naleving afspraken, en zorgen voor een correcte levering.

Willem

Erg ?

Volgens afspraak netjes bezorgd . En heeft zeker de kwaliteit Die ik in mijn gedachten had. Ik heb de klips later toegestuurd gekregen zoals beloofd.?

Ik twijfelde omdat het een uitgaven is voor een plafond, maar zeker geen spijd en dik waard.

Ellen

Nette en snelle levering.

Mooie produkten

Handleiding mag duidelijker terug te vinden zijn

Jos Hulzink

Bij het bestellen erg netjes geholpen, de de levering was minder...

De informatie op de website is niet duidelijk genoeg om zonder de artikelen gezien te hebben een aanschaf te kunnen doen.

Het beloofde belletje een half uur van tevoren kwam niet, waardoor de bezorger voor een dichte deur stond. Hij had weinig zin om de volgens de website verplichte afleveringscontrole af te wachten en... Het beloofde belletje een half uur van tevoren kwam niet, waardoor de bezorger voor een dichte deur stond. Hij had weinig zin om de volgens de website verplichte afleveringscontrole af te wachten en liet mijn vrouw en beetje overrompeld achter met een groot pakket midden op straat... De panelen waren ook nog eens behoorlijk beschadigd, maar gelukkig alleen op plekken die je na montage niet ziet. Als kers op het toetje vonden we tussen het materiaal nog een pakket voor een ander adres.

Fred Valk

Alleen plafond geleverd. Dit was snel, goed en conform afspraak

sduidelijk