8.2/10

Henny Pauw

Alles is goed verlopen. Vond het wel moeilijk om van een kleine afbeelding en slechte weergave een goede indruk te krijgen van wat ik kocht. Omdat er in bouwmarkten ook nauwelijks iets te koop was... Alles is goed verlopen. Vond het wel moeilijk om van een kleine afbeelding en slechte weergave een goede indruk te krijgen van wat ik kocht. Omdat er in bouwmarkten ook nauwelijks iets te koop was heb ik het toch maar gedaan. Materiaal is prima, verwerking is goed gelukt. We zijn heel tevreden met het resultaat.

Goede service en het pakket is netjes thuis bezorgd, geen verlies door beschadiging tijdens het vervoer.

Duidelijkere afbeeldingen op de site zou ik wel beter zijn.

Chris Urbach

Duidelijk met uitleg over de werking en montage. Goed product en zorgvuldige levering.

Goed overleg mogelijk over een retour gedeelte.

n.v.t.

H.P.J. Albers

Website. Niet praktisch ingericht en onvriendelijk in gebruik...

Mark Martin

Uitstekende snelle levering

Kortingscode werkte niet goed bij mij.
Na n mailtje onmiddellijk de korting gekrediteerd. Zeer netjes.

Geen, alleen maar lof.

kan niet beter

V B.V.

Let op

Omzeilen van je vraag

Ondanks het ruime assortiment zit er bij de /metalstudprofielen een addertje onder het gras. Hier staan verschillende producten op de foto voor één product. Zij zeggen hier niks aan te gaan doen.... Ondanks het ruime assortiment zit er bij de /metalstudprofielen een addertje onder het gras. Hier staan verschillende producten op de foto voor één product. Zij zeggen hier niks aan te gaan doen. Maar je weet niet wat je besteld. Een "verassing" is wat je krijgt.

Paul Bosma

Goed klant gericht

informatie is compleet

een macrofoto van de materiaaloppervlak zou extra helpen

sjaak Boogaard

Snel en goed geholpen

netjes en degelijk verpakt dank hiervoor

kan niet beter

Herber Stek

nee

wij vragen of de chauffeur een half uur van te voren kan bellen want we zijn niet altijd aanwezig en als ze even bellen van te voren zorgen wij ervoor dat we er zijn. Maar dan staat er in eens... wij vragen of de chauffeur een half uur van te voren kan bellen want we zijn niet altijd aanwezig en als ze even bellen van te voren zorgen wij ervoor dat we er zijn. Maar dan staat er in eens iemand die geen nederlands, engels of duits spreekt voor de deur. En dat vind ik een minpunt!