Bennie en Angelique Neelen

Wij hadden een droom en die is uitgekomen door het snelle en adequate handelen van Mark en Venessa van Attentas!!!
Wij wilden een perceel (bouwgrond) kopen om een vrijstaand huis op te...

Waar anderen stoppen als het moeilijk lijkt te worden gaat Attentas door.Zij werken net dat beetje harder waardoor het onmogelijke wel mogelijk is.

Marion Hennekes

Na overal nee te hebbeb gekregen op een hypotheekaanvraag kwamen we eigenlijk per toeval bij Attentas terecht. En tot onze verbazing wilde Frank er wel voor gaan! Ondanks dat we wel wat tegenslagen...

Steeds communiceren over verloop. Leggen alles duidelijk uit in begrijpelijke taal. Reageren vlot op mail of telefoon.

Fam. Flikweert

Na bijna alle hoop te hebben opgegeven waren we per toeval bij attentas terecht gekomen. We werden opgebeld door Frank en daarna is Jos 2x bij ons thuis geweest. De beste man zat er 3 uur voor in de...

Klantvriendelijk , zorg ontlastend , eerlijk en betrouwbaar!!

Rabie

Ze beloven alles maar doen zelf waar ze zin in hebben, je mag zelf geen contact maken met je eigen makelaar waar je de Wooning van wilt kopen anders laten ze jou stikken en gaan ze niet verder met...

Totaal geen streken punten.

Willemsen

Attentas heeft ons begeleidt bij de aanschaf en financiering van onze nieuwbouwwoning dat mei 2017 wordt opgeleverd. Vanaf het eerste huisbezoek(dev.2015) tot aan de eindfase van financiering zijn...

Op gestelde vragen vanuit ons wordt door Attentas adequaat gereageerd. Je weet hierdoor vrij snel waar je aan toe bent.

Jeffrey

Hypotheek eerste huis.

I.v.m een lopende lening konden we volgens ING en De Hypotheker maar heel weinig lenen voor een hypotheek.
Uiteindelijk bij Attentes terecht gekomen en die wisten wel voldoende leenbedrag te regelen. Uiteraard wel verantwoord.
De service is uitstekend. Bijna alles word voor je geregeld zodat je nergens echt omkijken naar hebt. Zelfs de belastingaangifte.
Het contact (met Stijn en Vanessa) was ook uitstekend. Alle vragen werden snel en vriendelijk beantwoord.

Ik kan Attentas echt aanraden!

Manon de Vries

Advies bij afsluiten hypotheek

Fijne ervaren mensen met veel kennis in huis. Alles tot in de puntjes verzorgd. Wij hebben met veel vertrouwen onze hypotheek afgesloten.

Eric Gremmé

Hypotheek Atténtas Financieel Adviseurs

Op dag 1 een ontzettend goed gesprek gehad met Financieel Adviseur Mark Riesewijk.
Het contact loopt via korte wegen, en gemaakte afspraken worden geheel nagekomen.
De adviseurs en de binnendienst medewerkster Venessa hebben keurig werk verricht.
Bedrijf dat weet waar ze het over hebben, zoeken naar mogelijkheden en oplossingen.
Zeer prettig dat uiteindelijk het gehele dossier voor het in orde krijgen van een hypotheek tot en met de voorlopige belastingteruggave via Atténtas goed geregeld is.
TOP Bedrijf

fam. van de wijngaard

Super adviseur

Reageren snel op vragen en zijn duidelijk overal in, zodat je niet voor verassingen komt te staan.

Eef

Top

Wij zijn door Jos en Venessa geholpen met de aankoop van ons nieuwe huis. Tegelijk moest ons oude huis met verlies verkocht worden. Dit is met de hulp van Attentas helemaal goed gekomen wat voor andere onmogelijk leek te zijn
Wij wonen nu in een groter en heerlijk huis met ons gezin precies zoals we voor ogen hadden. Wij raden Attentas aan bij iedereen.