Hannah Franzen

Erg goeie ervaring. We werden snel geholpen, ze waren erg open en eerlijk over welke tegels wel en niet goed zoude werken voor onze nieuwe badkamer.
Ik zou zeker nog een keer terug komen.

Ben

Super slecht!

Reactie max4home.nl:

Beste Ben,
Beste Ben,
Het spijt ons te vernemen dat uw ervaring met onze winkel niet aan uw verwachtingen heeft voldaan. We herkennen uw naam niet direct, en zouden daarom graag meer details ontvangen over de specifieke problemen of ongemakken die u heeft ondervonden. Ons doel is om elke kwestie naar tevredenheid op te lossen. We horen graag van u.
Tem Max4home

martha

Really loved the items I received and fast delivery!

Benjamin B.

Fijne winkel, Mijn vaste locatie voor tegels en sanitair.

Henk Boersma

Erg tevreden, leuke showroom.

Karin van den Broek

Het begon goed. Totdat er ergens iets mis gaat. Dan hoef je werkelijk niks van dit bedrijf te verwachten. Principieel en bikkelhard. Waar de fout echt bij max4home lag, word volledig bij ons in de... Het begon goed. Totdat er ergens iets mis gaat. Dan hoef je werkelijk niks van dit bedrijf te verwachten. Principieel en bikkelhard. Waar de fout echt bij max4home lag, word volledig bij ons in de schoenen geworpen.

Eindstand; badkamer met de verkeerde tegels. En niks geen empathie of tussen oplossing.
Ik kan je vertellen, dat doet echt pijn.

Ik zal zeggen, bestel je tegel zeker bij een ander en vooral niet hier!!!!

Reactie max4home.nl:

Geachte klant,
Geachte klant,
Het spijt ons zeer dat onze service niet aan uw verwachtingen voldeed. We begrijpen dat u met spoed 2 dozen tegels tekortkwam en hebben daarom een uitzonderlijke regeling getroffen voor u om deze bij ons speciale magazijn op te halen. Helaas heeft zich een fout voorgedaan in uw bestelling, waarop we herhaaldelijk hebben aangeboden deze kosteloos te vervangen. We hebben zelfs opnieuw een uitzondering gemaakt voor het afhalen van de benodigde tegels.
Bovendien zijn we persoonlijk met eigen auto bij u langsgekomen om een emmer voegmiddel op onze kosten af te leveren.
Max4home.nl

S. Konings

Prima, zoals het hoort

John Baren

Ik ben zeer tevreden over Max4home waar ik onlangs mijn tegels heb gekocht. De medewerkers waren vriendelijk en behulpzaam bij het maken van mijn keuze. Ik was op zoek naar een specifieke kleur en... Ik ben zeer tevreden over Max4home waar ik onlangs mijn tegels heb gekocht. De medewerkers waren vriendelijk en behulpzaam bij het maken van mijn keuze. Ik was op zoek naar een specifieke kleur en stijl en de medewerkers hebben me goed geadviseerd en geholpen bij het vinden van de perfecte tegels voor mijn project.

Ook de levering verliep soepel en de tegels werden op tijd geleverd. Ik was aangenaam verrast door de kwaliteit van de tegels en de scherpe prijs die ik betaald heb. De tegels waren van uitstekende kwaliteit en voldeden volledig aan mijn verwachtingen.

Ik kan Max4home dan ook van harte aanbevelen aan anderen die op zoek zijn naar goede kwaliteit tegels voor een scherpe prijs. Dank aan de medewerkers van de winkel voor de goede service en het leveren van kwaliteit tegels!