Hans

Snelle levering. Moest zelf gaten maken in de matten. Heel gedoe. Vind dit niet handig. Mat is ook niet makkelijk te verwijderen voor schoonmaak. Volvo xc40

Zelf niet meer knutselen. Originele matten beter. En makkelijker.

Garage Slettenhaar

Prima pasvorm

Graag even bericht indien een bestelling niet volledig in een keer wordt geleverd.

Richard

Duidelijke website, goede info gedurende de levertijd, geleverd volgens de verwachting.

Je word goed op de hoogte gehouden van het bestel-en levering proces

De mat van de tweede zitrij, was dubbelgeslagen/ geknikt (voor het transport), dat oogt niet zo aardig bij het uitpakken, na enkele dagen trekt dat wel weer bij.

Max Brekelmans

Heel prettig bedrijf, snelle reactie en duidelijke communicatie

goed passend product, voor verschillende prijzen zijn er diverse kwaliteiten, ook prettig dat je zelf kan samenstellen.

n.v.t.

Sandie Diels

Perfecte maat

Paul

Zeer overzichtelijke website, steeds de correcte matten aangelegen, dus zeer tevreden

Overzichtelijke website, zeer duidelijkno

Geen idee

Cees van Osch

Echt super goed. Vriendelijk en behulpzaam en snel.

Snel en duidelijk !!!

Geen enkele.

Kurt

Alles prima verlopen

Carel Meulenbeld

Ik heb nog nooit een review geschreven, maar ik ben zo onder de indruk van de klantvriendelijkheid en klantgerichtheid van dit bedrijf, dat ze het dik verdienen dat ik het doe. Bij mij ging er iets... Ik heb nog nooit een review geschreven, maar ik ben zo onder de indruk van de klantvriendelijkheid en klantgerichtheid van dit bedrijf, dat ze het dik verdienen dat ik het doe. Bij mij ging er iets niet helemaal goed, maar daar had ik vrede mee. Zij vonden het veel vervelender dan dat ik het vond, en hebben me zonder er om te vragen nieuwe matten gestuurd. Echt geweldig !!!! Ik heb de matten nog in de plastic verpakking zitten, dus daarover kan ik nog geen oordeel geven, maar zo te voelen en door het plastic te kijken ziet de kwaliteit er heel goed uit. Ik had ook de duurdere versie besteld. Ik kan iedereen aanraden om met dit bedrijf zaken te doen. Complimenten !!!!!

Alleen maar

JF Gerritsen

Prima bedrijf, tweede keer matten gekocht en ook deze keer weer een super pasform en perfect afgewerkt.

Hele mooie en goede afwerking.

Toch wel lange levertijd, maar het wachten meer dan waard.