Swen Keijdener

Matten besteld via de site, bleken toch niet de juiste. Via mail direct geholpen. Matten-online heeft de juiste geselecteerd en meteen kosteloos verzonden. Perfecte service.

Super service, kwalitatief goede en betaalbare rubber matten.

Vranken John

Netjes geleverd volgens bestelling Ik had per ongeluk de verkeerde bevestiging besteld en dat is ondanks mijn fout perfect opgelost en nagestuurd. Dis service is geweldig 👍

Service en levertijd

Joe Pantalon

Duidelijke site, snel verzonden

Johan smulders

Bedrijf is top ik had matten van fiat punto besteld maar moest grande punto hebben .ze hebben de matten netjes omgeruild terwijl het mijn fout was super topbedrijf kunnen andere een... Bedrijf is top ik had matten van fiat punto besteld maar moest grande punto hebben .ze hebben de matten netjes omgeruild terwijl het mijn fout was super topbedrijf kunnen andere een voorbeeld aan nemen

Snelle reactie bij problemen en snelle leveringen

Peter Hansen

I got the wrong delivery. Ordered black mats with black edges. Got them with red edges. Tried to get some feedback whether you will return my payment or produce the correct ones. Have only been... I got the wrong delivery. Ordered black mats with black edges. Got them with red edges. Tried to get some feedback whether you will return my payment or produce the correct ones. Have only been asked to send a picture which I did 2days ago. Have heard anything since. So right now you get 0 stars.
Not because you send me the wrong mats but because the customer service is really bad

S

S

Paul Bogaert

Héél goed , goede website

Foto's zijn ook de realiteit

Géén

Marco Giannini

No carpets, no money back

I ordered new carpets for my car. I have received nothing. No money back. Nothing.
Please avoid this company, it's a scam!

koneurakointi.giannini@gmail.com

HERVE BROHAN

Not satisfied !!

not satisfied !

not satisfied

István Mészáros

Snelle verzending (3-5 dagen), product is helemaal niet elegant en onnauwkeurig (driverpatenten zijn slecht en onnauwkeurig)

De snelheid van verzenden, de website is geweldig

Gebruik van betere kwaliteit, beproefde patenten, nauwkeurige patentplaatsing, smaller, eleganter borduurwerk.

Emma

Goede communicatie en snelle service ...mooi product geleverd

Veel keuze