Arjan

Geleverd op de aangegeven tijd en het product is zeer maar wens.

goed product

Waarom mijn naam

Redelijk kon veel beter

Matten besteld passen niet ,en lange levertijd

Afspraken na komen ,en sneller op lossen

Karin

De matten werden netjes geleverd en zijn van goede kwaliteit. Veel keuzemogelijkheden.

De keuzemogelijkheden: het is ook mogelijk om matten voor de achter- of voorkant van de auto aan te schaffen.

Karin

Kevin Vercruysse

Zeer goed

Hans

Snelle levering. Moest zelf gaten maken in de matten. Heel gedoe. Vind dit niet handig. Mat is ook niet makkelijk te verwijderen voor schoonmaak. Volvo xc40

Zelf niet meer knutselen. Originele matten beter. En makkelijker.

Dave Koekkoek

Super tevreden. De matten voelen erg degelijk en stevig aan. De service was ook top.

Ik zou hier zeker nog een keer bestellen in de toekomst.

Service

Danny Brustle

Mooi product voor een eerlijke prijs.goede communicatie

Goede site , snelle duidelijke respons, mooi product

Er was blijkbaar is mis met levering matten waardoor de levering later kwam. Voor mij geen probleem alleen is er geen info geweest over latere levering. Nogmaal geen probleem geweest voor mij .... Er was blijkbaar is mis met levering matten waardoor de levering later kwam. Voor mij geen probleem alleen is er geen info geweest over latere levering. Nogmaal geen probleem geweest voor mij . Uiteindelijk de matjes netjes ontvangen

f van Laerhoven

De mat had de juiste pasvorm ,van soepel rubber en op een week geleverd super klasse!

Kristl Delbroeck

Matten voor in de auto gekocht. Het bestellen ging vlot, de levering niet

uitgebreide keuze

niets