Conform aan hetgeen wij bestelden.

Edwin

Matten besteld voor mijn Jeep Grand Cherokee. Fantastisch, ook de pasvorm en levering. Zeker een aanrader!

Mail gestuurd voor aparte bevestigers van matten, werd keurig netjes geregeld, heel blij mee!

Rob

Na wat googlen kwam dit bedrijf voor mijn gevoel het meest betrouwbaar over .

De verzending was binnen het gestelde termijn , uitzonderingen daar gelaten. Met de keuze die men heeft hoe je de automatten wil hebben , gezien de maat, kleur etc. Dat uiteindelijk zo naar wens wordt gemaakt is meer dan Top.

Neem niet wat zo in me op komt.

w

Ik heb nog geen ervaring maar heb een bestelling gedaan op 11-09 en tot op heden nog niets vernomen.

web-site zag er goed uit

Voor de levering

Snelle levering. De matten passen prima.

We hebben de matten gekocht omdat we onze fiat willen verkopen. En kapotte matten verkoopt niet natuurlijk. Voor onze nieuwe auto zijn geen matten beschikbaar. Dit is een tesla model 3. Nb in de standard range + uitvoering (goedkoopste) worden geen matten meegeleverd. Hier is dus echt winst te halen voor u.

Gerrit van Eijden

Makkelijk een keus te maken welke mat je moet hebben

goed overzicht

Met Dpd per direct het contact verbreken, dit bedrijf is van list en bedrog doordrongen , zeggen dat ze langs geweest zijn
niemand gezein , 6 mailtjes gehad of het adres wel goed was. met dpd gebeld of zij hey pakket dan bij een afhaal centrum
willen zetten, zodat ik het zelf wel ophaal, dit zouden zij doen.
Nou ook dit ging niet goed. door dit soort bedrijven wordt er schade het bedrijf gebracht dat het pakket laat verzenden

Kudos

Helemaal top ervaring. Mat is perfect

Prima kwaliteit

van Stroe

Prima.

Duidelijke site, snelle levering en prima product.

Nick Vandermeersch

Heel goed veel keuze