Arb

Automatten besteld

Kwaliteit hakgedeelte bestuurdersmat is niet goed. Reeds na 1 week begint het pluksgewijs te slijten.
Via standaard bestelformulier niet kunnen bestellen wat ik eigenlijk wilde (of alleen als 2e bestelling - duurder nav opstartkosten e.d.) Daarom bestelling gedaan zoals wel standaard mogelijk mbt aantallen, helaas mat minder dan ik wilde. Na eerste mail dat bestelling was doorgestuurd naar de fabriek kreeg ik enkele dagen later dezelfde mail.

Freddy Vd3ssche

Vlotte bestelling via de overzichtelijke webpagina.
Perfecte afhandeling van de bestelling.

Prima! Mat past goed in de auto.

Goede communicatie via mail

Perfect geen opmerkingen

Marcel

Het was mij niet duidelijke welke mat geschikt was voor mijn auto. Ik heb contact opgenomen en werd zeer snel en vakkundig geïnformeerd welke mat de juiste was.

Service

Goed en correct

duidelijke web-side

Keirig netjes, goed passende matten.

Snel geleverd, prima produkt, keurig verpakt.

Wilde-Bertus

Prettige site om te bestellen, en vlotte levering

Matten op wens aan te passen voor redelijke prijs

BB

Goede communicatie en snelle levering. Maatvoering is niet goed voor mijn Golf Sportsvan. De bevestigingspunten passen alleen met geforceerd plaatsen. Bij bestuurdersmat is het extra stuk te laag... Goede communicatie en snelle levering. Maatvoering is niet goed voor mijn Golf Sportsvan. De bevestigingspunten passen alleen met geforceerd plaatsen. Bij bestuurdersmat is het extra stuk te laag erop gestikt, waardoor mijn hak regelmatig achter het randje blijft hangen. Niet gevaarlijk, maar niet aangenaam.

Betere maatvoering matten.