Willem Derks

Zeer goed bedrijf

goede levering, kwaliteit, veel keuzes

niets

Ahmet Arslan

Waar is mijn matten dan ? Geen matten wel beoordeling?

Ik heb niks meer mijn bestelling gehoord

Waar is mijn matten ?

Goede service

Goede service en prima product

John den Braber

Zeer goed

Service en contact

Edwin Van Veen

Goede website. Maar na bestellen hoor je niets. Ik verwachtte snelle levering (2 dagen ofzo ). Dit werd anderhalve week ofzo. En dit werd niet gecommuniceerd.

Hou mensen op de...

Hou mensen op de hoogte. Wachten is niet erg. Als de mensen het maar weten.

Goede website

Mensen beter op de hoogte houden. Kwa levertijd.

Eric Betrains

Zeer positief.

Snelle en duidelijke communicatie. Onmiddellijke en adequate oplossing van een probleem.

Geen.

JW Hubbers

Handige website, goede prijs-prestatieverhouding. Half zo duur als het origineel, maar is ook net niet zo goed als het origineel: pasvorm van de achtermatjes zou ik als "redelijk" omschrijven, en... Handige website, goede prijs-prestatieverhouding. Half zo duur als het origineel, maar is ook net niet zo goed als het origineel: pasvorm van de achtermatjes zou ik als "redelijk" omschrijven, en het bijgeleverde universele bevestigingssysteem werkt uiteraard, maar het was mooier geweest als de matten gebruik zouden maken van het af-fabriek aanwezige bevestigingssysteem.

Voormatten passen prima, en doordat er klitteband onder de matten zit verwacht ik dat ze goed op hun plek blijven liggen.

Makkelijk om de juiste matten te vinden. Goede beschrijving van de verschillende variaties.

"Passend" is een ruim begrip. De voormatten passen keurig, maar de achtermatten laten in mijn geval nog best veel vloer onbedekt, waar normaal gesproken een mat ligt.

Cecile Heijligers

Geweldige service

Communicatie via mail snel en zeer correct

Kan me niks bedenken

Autorijschool Liendert

Geweldige service

Snelle reactie op mail, denken goed mee, geen “ja maar” beleid.

Blijf vooral gaan voor kwaliteit, dan blijft jullie product zichzelf verkopen!

Verschoor

Bij de geleverde (rubber) automatten zat slechts een (1) set bevestigingsringen, terwijl er twee (2) sets nodig waren. Dit is d.m.v. email-contact zeer snel en adequaat hersteld. Goed gedaan!

Overzichtelijke website + goed werkende zoekfunctie

Nee. Goed zo!